Onko kukaan tilannut täältä pelejä???????????????? CDON -yritys

Alkuperäinen kirjoittaja asiakas:
usein olen tilannut pelejä,elokuvia viimeksi kännykän pojalle.nopea toimitus,ja kaksi viikkoa maksuaikaa ostoksille.tyytyväinen olen ollut

Tosiaankin tuo halpahinta ihmetyttää tuossa yhdessä pelissä. Tosin nyt tilauksen jo tein. Oliko siis postikulut vain tuon 2,95?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotipsykologi:
usein olen tilannut pelejä,elokuvia viimeksi kännykän pojalle.nopea toimitus,ja kaksi viikkoa maksuaikaa ostoksille.tyytyväinen olen ollut

Tosiaankin tuo halpahinta ihmetyttää tuossa yhdessä pelissä. Tosin nyt tilauksen jo tein. Oliko siis postikulut vain tuon 2,95?

postikulut on aina sen verran, tuli tavaraa minkä verran hyvänsä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kotipsykologi:

juu toimituskulut on aina tuon 2,95.Discshop on myös hyvä liike,ja gamelifessä on laaja valikoima myös käytettyjä pelejä edullisesti.käytetyissäkin on aina kuukauden takuu.aina on toiminut käytettynäkin ostamani pelit

Yhteistyössä