Onko kukaan tilannut Tanskalaisesta Mille-Mi nettikaupasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minimo

Vieras
Siellä olis yks ihana Minimon ruskeapallollinen talvihaalari tarjouksessa noin 55 euroo , kun sama olis Sisukas.netissä 90 euroo. Mietin että kannattaisko tilata Tanskasta vai tuleeko kalliiks kumminkin? Jos joku on tilannut tuolta niin kertokaa kaupan sujuvuudesta ym.

ei tuu kalliiksi, vaan posteineen varmasti silti halvemmaksi.. ei ole juuri tuosta kaupasta, muistaakseni, kokemusta mutta kymmenistä muista ruotsalaisista ja tanskalaisista nettikaupoista kylläkin =)

En ole tilannut, mutta harkitsen tilaavani. Kruunu on nyt aika halpa eikä postikulutkaan sen kalliimpia ole kuin Suomen pakettimaksu. Visalla maksaminen on turvallista.

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Nytkis et oo ajatellu tilata tinyzonesta?? Meinasin jos yhes ois tilannu? Kun sä osaat :D Merkkaan samalla tän ja palaan hetken päästä takas :)

:D en nyt just, ei oikeesti tarvita yhtään mitään ja mä oottelen kevätmallistoja, alle kuukausi meandeihin :D

Mitenkäs noi koot menee noissa Minimo toppavaatteissa? Jos nyt on käytössä vaikkapa Reimatec 122 koossa niin tilaisinko sitten saman koon vai 128 niin vois vielä ens vuonnakin mahtua?

no mä olen sitä mieltä, että vastaa aika kivasti kokoaan, ei ainakaan ole kauhean reilua.. mein likka 112cm, ja 116cm puku on sopivan reilu =) mä ottaisin sinuna 128, jos kerran teillä on jo 122 käytössä? =)

No nyt ei löydy sitten noita toppahousuja 122 eikä 128 koossa :( Useissa nettiputiikeissa kävin ja ruskeita toppahousuja ei missään. Harmillista kun olisin halunnut samaa sarjaa olevat vaatteet. Haalaria ei suostu enään kovin mieluusti pitämään.

Innostuin tilaamaan tuolta Mille-Mi:ltä ihania alevaatteita mutta mutta... Eivät ole vastanneet ollenkaan sähköposteihini kun olen esim. kysynyt tilinumeroa jonne voin maksaa tilauksen. Sitten he mokasivat vielä silläkin tavalla että lähettivät minulle jonkun toisen ihmisen tilauksen. Vasta sitten vastasivat kun uhkasin kertoa kaikille netissä että heidän firmaansa ei voi luottaa. Kirjoittivat että sori sori ja soittavat minulle huomenna ja lähettävät minulle hyvityksenä jotain ekstraa. No, soittoa ei kuulunut mutta sain meilin jossa sanoivat että minun pakettini on löytynyt ja että lähettävät tarrat virhelähetyksen palautusta varten. Kysyin että saisko nyt sen tilinumeron sitten ja eipä ole vastausta eikä niitä tarrojakaan vieläkään kuulunut vaikka olen taas varmaan viikon jo odottanut.

Yhteistyössä