onko kukaan tullut raskaaksi vaikka kierukka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hormoonikierukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hormoonikierukka

Vieras
Olen miettinyt,että onko mahdollista tulla raskaaksi,jos on hormoonikierukka? on niin outoa kun menkkoja ei ole ollenkaan. Mistä voi tietää ettei ole raskaana? Mulla 2vuotias lapsi, että tunnen kyllä raskausoireet, mutta pelottaa, että jos ei huomaa olevansa raskaana ja aiheutuu vaikka epämuodostumia tai jotain. Pitäis vissiin poistattaa kierukka, ettei tarvis pelätä. Tuntuu et menkat on osa naiseutta.. vaikka toisaalta valtava vapaus ilman niitä...

Mun kaverilla on 3 lasta joista 2 on alkanut sikiämään hormonikierukasta huolimatta. Tiedän myös muita tälläisiä tapauksia. On siin todellakin mahdollista. Kaverillani jäi vain kuukautiset pois ja tuli kaikki oireet. Kehoitin tekemään testin ja plussaa oli. Sitten vaan kiireellä kierukka pois. Lapset ovat terveitä ja jo 5 ja 3 v.

Hormonikierukalla on 1 prosentin mahis tulla raskaaks.AIka paukku Nennan kamulla,että kaks osumaa tullut samalle naiselle.Kuparikierukkahan on se perinteisesti laitettava kierukka ja sillä näitä ns.kierukkalapsia on syntynyt.

Mulla oli molemmat kierukat,tavallisella kuparikierukalla taisin tulla raskaaks,ja keskenmeno.Tuli kohtutulehdus ja sitä ennen miljoona muuta tulehdusta ja sit otettiin se pois.Kuparikierukka oli sen 5 vuotta ja se oli tosi ihana.Multa jäi menkat myös pois ja musta se oli ihan ok.Mun lähipiirissä ei ole hormonikierukalla tapahtunut sikiämisiä,mutta sitähän sanotaan että jos menkat jää pois,tee testi ja sitten sen mukaan eloa.

Yhteistyössä