Onko kumpparinaisia?

  • Viestiketjun aloittaja kumpparisti
  • Ensimmäinen viesti
Fetissit kunniaan!
Seksuaalisuuden monimuotoisuus on hieno asia, mutta en voi sille mitään, että olin tukehtua nauruun luettuani aloituksesi. Toivottavasti löydät kumisaapasnaisia!
 
utsija
Alkuperäinen kirjoittaja Daphnia:
Hehee, hauskaa :) Mahdatko olla se mies, jota treffasin vuosia sitten? Toivottavasti löydät ihanan naisen, jota ei haittaa jakaa vuode kumppareiden kanssa ;)
Haittasiko sinua, jos mies halusi kumpparileikkejä?
 
kumppareita
Alkuperäinen kirjoittaja kumpparityttö:
Tietysti jokaisella on kumpparit. Ei kai Suomen säissä muuten pärjää. Minulla on ne tavalliset nokialiset mustat kontsut.
Tuntuu, että kaikilla nykyajan jupeilla ei ole ollenkaan kumppareita. Pissiksillä on ne Hait ja vanhemiilla Kontiot, mutta yhdellä ikäluokalla ei kumppareita taida olla.
 
pissisfani
Alkuperäinen kirjoittaja kumppareita:
Alkuperäinen kirjoittaja kumpparityttö:
Tietysti jokaisella on kumpparit. Ei kai Suomen säissä muuten pärjää. Minulla on ne tavalliset nokialiset mustat kontsut.
Tuntuu, että kaikilla nykyajan jupeilla ei ole ollenkaan kumppareita. Pissiksillä on ne Hait ja vanhemiilla Kontiot, mutta yhdellä ikäluokalla ei kumppareita taida olla.
Pissikset ovat söpöjä kumppareissaan.
 
pissisfani
Alkuperäinen kirjoittaja kumppareita:
Alkuperäinen kirjoittaja kumpparityttö:
Tietysti jokaisella on kumpparit. Ei kai Suomen säissä muuten pärjää. Minulla on ne tavalliset nokialiset mustat kontsut.
Tuntuu, että kaikilla nykyajan jupeilla ei ole ollenkaan kumppareita. Pissiksillä on ne Hait ja vanhemiilla Kontiot, mutta yhdellä ikäluokalla ei kumppareita taida olla.
Pissikset ovat söpöjä kumppareissaan.
 
yks vaan
Alkuperäinen kirjoittaja yökyök:
No helvetti sentään, joko tuo perversio on sadeasusteisiinkin. Näytä varpaat, näytä sukat, näytä sun kumpparit, ne navettaversiot. Plääh.
Maailmalla kiinnostus sadeasusteisiin ja kumppareihin on hyvin yleinen. Alan sivustoja on valtava määrä netissä. Myös suomalaisia sivustoja löytyy ja Suomi24:n kumpparijutut ovat kaikkein luetuimpia. Joka kerta yli 25000 kävijää ja viestiketju täynnä.
 
seurannut
Takavuosina tämä Wilma Schli... oli Nokialla markkinoimassa mustia Kontio-kumppareita ulkomaille. Hän kertoi, että ulkomaalaiset pitivät Kontioita seksikumppareina, sillä he olivat tottuneet yleensä vihreisiin kumppareihin. Siksi Kontiot eivät käyneet hyvin kaupaksi.
 
Daphnia
Daphnia:Hehee, hauskaa :) Mahdatko olla se mies, jota treffasin vuosia sitten? Toivottavasti löydät ihanan naisen, jota ei haittaa jakaa vuode kumppareiden kanssa ;)


Haittasiko sinua, jos mies halusi kumpparileikkejä?


Vastaus tulee nyt myöhään kun en ole lueskellut. Mutta siis ei, ei haitannut. Voin minä pitää kumppareita jalassa sängyssä jos toinen siitä tykkää, eihän se nyt ole suuri uhraus. Yhtä hyvin voin pitää kahvikuppia kädessä, jos se nyt on se juttu jollekin... Mutta itseäni kumisaappaat eivät kiihota, en millään pysty näkemään niissä mitään seksikästä.
 
Henkilöx
Vastaus tulee nyt myöhään kun en ole lueskellut. Mutta siis ei, ei haitannut. Voin minä pitää kumppareita jalassa sängyssä jos toinen siitä tykkää, eihän se nyt ole suuri uhraus. Yhtä hyvin voin pitää kahvikuppia kädessä, jos se nyt on se juttu jollekin... Mutta itseäni kumisaappaat eivät kiihota, en millään pysty näkemään niissä mitään seksikästä. [/quote]

Enempi kai ne naisten kumpparit ovat miesten kiihoituksen kohteina. Jotkut tykkäävät korkokumppareista ja toiset perinteisistä Kontioista naisten jaloissa. Minä ainakin tykkään naisten kumppareista aivan mielettömästi.
 
kumpparityttö
Alkuperäinen kirjoittaja pissisfani:
Alkuperäinen kirjoittaja kumppareita:
Alkuperäinen kirjoittaja kumpparityttö:
Tietysti jokaisella on kumpparit. Ei kai Suomen säissä muuten pärjää. Minulla on ne tavalliset nokialiset mustat kontsut.
Tuntuu, että kaikilla nykyajan jupeilla ei ole ollenkaan kumppareita. Pissiksillä on ne Hait ja vanhemiilla Kontiot, mutta yhdellä ikäluokalla ei kumppareita taida olla.
Pissikset ovat söpöjä kumppareissaan.
Kumpparit ovat nyt muotia. Muutkin kuin pissikset niissä kulkevat. On vaikka minkä näköistä kumpparimallia saatavana.
 
Iskä vaan
Täällä vääristellään asioita ja jos pirtsakat kumpparit on kivat ja saavat aikaan hyvän mielenja ovat jaksamisen edellytys niinkuin minulla, niin näiden juttujen jälkeen leimataan jos jonkinlaiseksi pervoksi. Minulla on miehenä raskasta työ ja lapset. Kirkkaan punaiset kontiot pelastavat aamun jaksamisen.
 
Maruzzella
Alkuperäinen kirjoittaja kumpparisti:
Tykkään naisten kumppareista, lähinnä Kontioista ja Haista. Löytyykö sellaisia naisia?
Ala-asteen aikaiset kumpparit kooltaan 36 ja myöhemmin hankitut 38-numeron kumpparit, molemmat mustia Kontioita.
 

Yhteistyössä