Onko kumpparinaisia?

  • Viestiketjun aloittaja kumpparisti
  • Ensimmäinen viesti
Leena
Voi hyvänen aika nähköön.Pitäisi aivan kustantaa sinulle junalippu tänne maalle, että pääset suutelemaan navettasaappaita oikeaan navettaan jonkun hemaisevan karjakon luo. =)
 
ulpukka 64
En jaksanu lukea mistä tässä ketjussa on kysymys,mutta päätin vastata. Joten mulla ainaki kokemusta Kontiot jalassa naimisesta,sitä en tiedä,saiko tää miespuolinen kumppani siitä jotaki kiksoja,en usko. Navettahaalarit päälllä ilman pikkareita,vasikkakarsinaa vasten,Kontiot jalassa on tullu naitua useammmanki kerran. Ehkä se jännitys ja kiinni jämmisen pelko siinä suurin nautinto. Mutta kieltämättä mukavaa,muttei saappailla mitään merkitystä.
 
Kontio,Hai,Viking fani
Itse omistan n.10 paria kumisaappaita, Kontio, Hai,sekä eri valmistajan tekemiä Kumisaappaita.Ne ovat suuressa merkityksessä onanoidessani;jopa tärkeimmässä roolissa!Värit ovat hyvin tärkeät.Parhaita ovat Keltainen,Punainen,Rosa,Turkoosi,myös musta on hyvä naisen jaloissa.Nykyään on monilla valmistajilla kauniita naisten pitkävartisia kumisaappaita,kumpa niitä näkisi enemmän kaupunkikuvassa,ovat ne niin kauniita!
 
Oranssi Kontiot
Pari vuotta sitten,kun Oranssit Kontiot tulivat markkinoille,olin bussissa.Saavuimme Hakaniementorille ;silloin mä näin Sen .Nainen Keltaisissa Kontiossa!En voinut muuta kuin ihailla Hänen valintaansa jalkineiden valinnassa!Kotiin tultuani kaivoin esiin omat kumisaappaani,niitä on useita pareja,eri valmistajilta,menin vessaan,laitoin kondomin jäykän kikkelini päälle,sipaisin liukuvoidetta kaluni pintaan.Löysin jostakin kaapinkätköist'ä tekovaginan ,siitä se sitten alkoi,tuo onanointi.Lopputulos oli hyvä.Mies oli tyytyväinen! Olen harrastanut Kumisaapas-sexiä jo murros-iästä lähtien .Pää asiassa onanoiden,elikkä runkaten,apuvälineitä hyväksi käyttäen.
 
sohfvffis
Alkuperäinen kirjoittaja Oranssi Kontiot:
Pari vuotta sitten,kun Oranssit Kontiot tulivat markkinoille,olin bussissa.Saavuimme Hakaniementorille ;silloin mä näin Sen .Nainen Keltaisissa Kontiossa!En voinut muuta kuin ihailla Hänen valintaansa jalkineiden valinnassa!Kotiin tultuani kaivoin esiin omat kumisaappaani,niitä on useita pareja,eri valmistajilta,menin vessaan,laitoin kondomin jäykän kikkelini päälle,sipaisin liukuvoidetta kaluni pintaan.Löysin jostakin kaapinkätköist'ä tekovaginan ,siitä se sitten alkoi,tuo onanointi.Lopputulos oli hyvä.Mies oli tyytyväinen! Olen harrastanut Kumisaapas-sexiä jo murros-iästä lähtien .Pää asiassa onanoiden,elikkä runkaten,apuvälineitä hyväksi käyttäen.
Kyllä hauskan tarinan väänsit.Tuo varmuuden maksimointi ennenkaikkea.Tollakeinoin ei ole vaaraa sukupuolitaudeista.Lisää valikoimaasi seksikkäät korkokengät,maistele millasia orkkuja niitten avulla saat.Sanovat että jonkunlaista fetismiä tällaset touhut.
 
mies myös
Alkuperäinen kirjoittaja Oranssi Kontiot:
Pari vuotta sitten,kun Oranssit Kontiot tulivat markkinoille,olin bussissa.Saavuimme Hakaniementorille ;silloin mä näin Sen .Nainen Keltaisissa Kontiossa!En voinut muuta kuin ihailla Hänen valintaansa jalkineiden valinnassa!Kotiin tultuani kaivoin esiin omat kumisaappaani,niitä on useita pareja,eri valmistajilta,menin vessaan,laitoin kondomin jäykän kikkelini päälle,sipaisin liukuvoidetta kaluni pintaan.Löysin jostakin kaapinkätköist'ä tekovaginan ,siitä se sitten alkoi,tuo onanointi.Lopputulos oli hyvä.Mies oli tyytyväinen! Olen harrastanut Kumisaapas-sexiä jo murros-iästä lähtien .Pää asiassa onanoiden,elikkä runkaten,apuvälineitä hyväksi käyttäen.
 
Kumpparit/mjr
Alkuperäinen kirjoittaja Kake vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Silja K.:
Erotiikkaan kuuluu mielestäni pienet perversiot.
P.S. Minulla on melko uudet vadelmanpunaiset Hai-kumpparit.
Löytyykö Siljalta myös pitempi vartisia saappaita ja tykkäätkö pitää saappaita jaloissasi?
Onhan minulla melkoisen kuluneet punaiset Kontiot. Ennen niitä oli pitkään mustat Kontiot. Kumpparit ovat tarpeelliset Suomen säissä enkä häpeä käyttää niitä kaupungissakaan.
[/quote]

Olisipa tuollaisia kumpparinaisia enemmän liikkeellä täällä kotomaassamme!!![/quote]

Olen samaa mieltä,itselläni on tällä hetkellä Keltaiset KONTIOT jalassa,haluaisin saman henkisiä henkilöitä enemmän katukuvaan kuin on aiemmin näkynyt!
 
koi
Ne kumisaappaat tippuu eteiseen ja kesällä ulos . Ei niitä ainakaan kamariin vihti tuoda haisemaan. Jos tois ne kamariin niin sais olla varmasti selibaatissa tai saattas emäntä lähtä hetiki
 
horm
Alkuperäinen kirjoittaja ulpukka 64:
En jaksanu lukea mistä tässä ketjussa on kysymys,mutta päätin vastata. Joten mulla ainaki kokemusta Kontiot jalassa naimisesta,sitä en tiedä,saiko tää miespuolinen kumppani siitä jotaki kiksoja,en usko. Navettahaalarit päälllä ilman pikkareita,vasikkakarsinaa vasten,Kontiot jalassa on tullu naitua useammmanki kerran. Ehkä se jännitys ja kiinni jämmisen pelko siinä suurin nautinto. Mutta kieltämättä mukavaa,muttei saappailla mitään merkitystä.
Ootko lomittaja vai emäntä ja oliko toinen osapuoli lomittaja vai isäntä eläinlääkäri vai siementäjä, semmosta sitä sattuu

 
horm
Alkuperäinen kirjoittaja monarkia:
Heinäpaalin päällä lemmiskeltäessä ei väliä oliko navetta tai katusaappaat,aina yhtä kiihottavaa.
Kerran naitiin heinien seassa vaimoni kanssa , mutta ei tainnu olla saappaita jaloissa. Mummuni kylläkin käveleskeli pihalla, en tiiä kuuliko mitään

 
koi
Alkuperäinen kirjoittaja monarkia:
Heinäpaalin päällä lemmiskeltäessä ei väliä oliko navetta tai katusaappaat,aina yhtä kiihottavaa.
Niin pikku paalin päällä vai pyöröpaalin. Ois varmaan hyvä nuolla naista kun selkä kaarella pyöröpaalin päällä
 
monarkia
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Juu hyvin seksikkäät, taisi olla "kuru" merkkiset, sinimustat ja sellaiset pohje mittaiset.Kyllä niillä kelpaa kurakelillä loiskutella. =)
Vai sellaiset kurut,onko Leenalla ollut koskaan noita nokia kumisaappaita.Aikoinan oli joka likalla ratsuja ym.ne oli niitä aikoja.
 
monarkia
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
On ollut, mutta nyt nämä vaikutti todella mukavilta ja saako niitä nokian kumppareita enää? Kun en niitä kaupassa nähnytkään.
Se on varmaan parasta miltä itseltä saappaat tuntuvat ,ei varmaan ole enää nokia vanhoja seksikkäitä saapas mallistoja myytävänä.
 
Leena
Mutta olivatpa mukavat jalassa ne uudet saappaat, kävin illalla lenkillä ja koska tiet ovat kuraiset oli kumisaapas paras kenkä sinne.Ei väsynyt jalka eikä hiertänytkään mistään vaikka olivat ekaa kertaa pidemmällä matkalla jalassa.Hyvä ostos. =)
 
koi
on niitä nokialaisia vielä, mutta tehdään nykyään malesiassa, väreistä en tiedä mutta jos nai silmät ummessa tai pimeässä ja koittelee vaan niitä saappaita niin eikö se sitten onnistu?
 
monarkia
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Mutta olivatpa mukavat jalassa ne uudet saappaat, kävin illalla lenkillä ja koska tiet ovat kuraiset oli kumisaapas paras kenkä sinne.Ei väsynyt jalka eikä hiertänytkään mistään vaikka olivat ekaa kertaa pidemmällä matkalla jalassa.Hyvä ostos. =)
Hyvä että onnistui saapas valintasi kaikin puolin,olis kiva nähdä saappaasi jaloissasi tai vaika kuvia.
onko muuten kumin laatu miten pehmeää saappaissasi?
 

Yhteistyössä