onko lapsesi onnellinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unikuu108
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unikuu108

Vieras
miten voit tietää onko lapsesi onnellinen? niinku oikeesti.
mä oon ruoskinut itseäni koko päivän taas siitä kuinka huono äiti olen ja pilaan lapseni lapsuuselämän ja se ei kuitenkaan ole onnellinen ja traumaa tiedossa jne.

muoks.
olisihan se helppoa jos vois vaan kysyä että oletko onnellinen ja vajaa 3 v vastaisi että: "äiti,kaikki on ihan hyvin.mä tykkään susta."

Alkuperäinen kirjoittaja simo tikka:
ärsyttää sellaset ahddasmieliset lapset jotka huutaa ja on ilkeitä, kiusaa toisiaa, olisivat kunnolla, äitikin olisi iloinen.

:laugh:

siinähän se onkin kun mielestäni poika on vielä kiltti ja reipas ja osaa pyytää anteksi ja kiittää jopa kassantätejäkin.. :D

äiti vaan on huono.

No, kyllä mie katsoisin että se ihan tyytyväinen ainakin olisi.. ihan vaan tuosta alituisesta hymyilystä, naurusta ja siitä kun se tulee kesken kaiken halaamaan hetkeksi ja jatkaa leikkejään :) Noita itkupotkuraivareita sun muita ei sitten lasketa :laugh:

No esikoinen nyt on niin perusonnellinen aurinkolapsi ettei tarvi edes kysyä. =) Ja kyllä tuo kuopuskin varmasti uhmansa ja puhumattomuuden aiheuttamien ongelmien taustalla on ihan elämäänsä tyytyväinen.

Yhteistyössä