Onko lapsesi päiväkoti kiinni vai auki juhannusaattona? Ja jos itse olet..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ov
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ov

Vieras
töissä juhannusaattonakin ja päiväkoti on kiinni, niin minne laitat lapsesi hoitoon aattopäivänä?

Tänään hain lasta hoidosta ja kertoilin samalla tämän viikon työajat. Siinä sitten tuli täytenä yllärinä, että päiväkoti onkin kiinni juhannusaattona. Avustaja vain tuumasi, että se on heillä palkallinen vapaapäivä. Mutta onhan kuitenkin esim; kaupatkin auki vielä juhannusaattona. Minnehän mahtavat muut työssäkäyvät vanhemmat lapsensa hoitoon laittaa juhannusaattona?

Alkuperäinen kirjoittaja toimistorotta:
Kiinni, tietenkin. Ihan kuten juhannusaattonakin.

Kaupat ovat auki vain klo 12 asti.

Minäkin olen palkallisella vapaalla.

Niin, kyllä ovat kiinni juhannusaattona, ihan kuten juhannusaattonakin. Sorry, oli pakko :D

Täällä on jopa vuoropäiväkodit kiinni juhannuksena :( Minä olen töissä ja olin ensin ihan ihmeessä, et minne saan lapset hoitoon, mut onneksi yksi tuttu tyttö just kyseli lastenhoito töitä :)
Muuten en kyllä olis tienny mitä tehdä. Pk-johtaja totesi, että voi voi näin meillä nyt vaan on :headwall: koko kunnassa ei ole yhtään hoitopaikkaa avoinna.

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:

Niin, kyllä ovat kiinni juhannusaattona, ihan kuten juhannusaattonakin. Sorry, oli pakko :D
No hyvä kun huomasit! Siinä pitää tietysti lukea jouluaattona!

Alkuperäinen kirjoittaja joulu tulla jollottaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:

No hyvä kun huomasit! Siinä pitää tietysti lukea jouluaattona!

Arvasin! =)

Yhteistyössä