Onko lasten synttäreillä oltava ohjelmaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Lapsen 6-v synttärit tulossa, ja mietin, onko pakko keksiä sinne jotain ohjelmaa.
Onginnan meinasin järjestää, mutta onko pakko olla muutakin vai keksivätkö itse? Vai meneekö liian hulinaksi?

Ei meillä ollut kuin just ongintaa tai karkkien kätkemistä :LOL:

Karkkien kätkemimen tapahtui siten, että synttärisankarin huoneeseen kätkettiin vieraiden mukainen määrä esim. Tikkareita, ja kun osallistuja löysi omansa, niin pääsi odottamaan muita ja herkuttelemaan omansa kanssa :)

Eiköhän tuossa iässä muksut keksi jo omasta takaa touhuamista ja tekemistä, ja voihan sitä laittaa jonkun leffan pyörimään tmv :)

Itse annoin lapselleni sähkötainnuttimen 6-vuotis syntymäpäivä lahjaksi, ensiksi tuli lasteni kavereiden vanhemmilta hieman valituksia, mutta sitten tainnuttimesta loppui akku ja siihen valitukset sitten loppuivatkin.

Ei ole pakko, mutta monesti voi parempi olla jotain ohjelmaa ainakin varalla, millä rauhoittaa porukka, kun meno rupeaa menemään liian villiksi. Pojan 6 v synttäreillä oli todella tarpeeseen...

Ei ole pakko, mutta monesti voi parempi olla jotain ohjelmaa ainakin varalla, millä rauhoittaa porukka, kun meno rupeaa menemään liian villiksi. Pojan 6 v synttäreillä oli todella tarpeeseen...
Ei ole pakko, mutta itse olen tykännyt tehdä muutaman ohjelmanumeron. Välillä meininki voi mennä liian rajuksi ja tällä saa helposti huomion muualle.
Tätä mietin itsekin. Ehkä keksin varalle jonkun jutun hätätapauksiin. Ehkä tuo yllä mainittu karkin piilotus voisi olla hyvä.

ei tarvii olla edes sitä ongintaa, jos ei halua. nää lasten synttärijutut on menny jotenkin överiksi. kun paikalle tilataan taikuria, pellee, on lahjaa vieraille on sitä ja tätä.
Itse mietin samoin, että ei omassakaan lapsuudessa kauheasti mitään ohjelmaa ollut ja silti oli hauskaa. Lähinnä pelkään sitä, että meno yltyy liiaksi riehumiseksi, niin olisi hyvä olla joku "varasuunnitelma", ettei tarvitse alkaa hirveästi läksyttämään ja komentamaan lapsia.

Yhteistyössä