K
kummitäti
Vieras
Sain aamulla puhelun tulla hoitamaan kummipoikaani 1vuosi ja 7kuukautta kun äitinsä ja isänsä lähtivät synnyttämään pikkusisarusta.
Näin oli sovittu ja aamukuudelta saavuin paikalle.
Tässä jännitellessä ja varttuessa ajattelin vähän siivoilla ja leipoa tuoretta leipää, mulla on lupa kuleksia täällä kaapeilla
Aloin imuroida kun poika heräs, mut eihän siitä meinannu tulla mitään! Jätkä on joka välissä "auttaa, auttaa" siis sotkottaa
ei meinannu imuroinnista tulla mitään, saati lattianpesu... Pesin myös yhen koneen pyykkiä, jotka pikkumies puhtaina levitti pitkin taloa. Mä ripustin ne samat pyykit vissiin 3 kertaa
Ja entäs se leipominen....... olis pitäny leipoa ensin ja siivota vasta sitten :/
Mulla ei ole lapsia, ainakaan vielä. Mut onko se aina tämmöstä??? Jätkä on kyllä ollu ihan hyväntuulinen ja aurinkoinen koko päivän, kai se sitten kummitätistäkin tykkää
Ja synnytys on edennyt hyvin kuulemma, hitaasti vain :/ Kamalia parkasuja puhelimesta kuului (veljeni vaimo siis ei itte ollu puhelimessa) Onko se synnyttäminenkin noin järkkyä??
Tässä jännitellessä ja varttuessa ajattelin vähän siivoilla ja leipoa tuoretta leipää, mulla on lupa kuleksia täällä kaapeilla
Mulla ei ole lapsia, ainakaan vielä. Mut onko se aina tämmöstä??? Jätkä on kyllä ollu ihan hyväntuulinen ja aurinkoinen koko päivän, kai se sitten kummitätistäkin tykkää
Ja synnytys on edennyt hyvin kuulemma, hitaasti vain :/ Kamalia parkasuja puhelimesta kuului (veljeni vaimo siis ei itte ollu puhelimessa) Onko se synnyttäminenkin noin järkkyä??