onko leffa 2012 hyvä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hassu se on. Aika paljon ihmeellisiä asiavirheitä. Toki viihdyttävä toimintapläjäys, mutta on se aika surkealla tavalla toteutettu kumminkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Mieheni mielestä ihan p*ska, minusta ihan hyvä. Viihdyttävä, kunhan sitä ei liian vakavissaan katso.

Nimenomaan ei kannata vakavissaan katsoa. Aivot narikkaan ja poppareita kulhoon ja leffa pyörimään...

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Oho:
Heh, just kattellaan sitä =) Ihan hyvältä vaikuttaa.

heh,hyvä sattuma. mutta ei siirtyy toiseen kertaan kun sen verran pitkä... katon sitteki the hangover siks ku lyhyempi..oli hyvä tai ei...

Onku tuo se missä ne menee Vegasiin polttareihin? Oli niin tylsä, etten jaksanut katsoa loppuun. Otin sen kun kaverit suositteli, että on tosi hyvä ja nauratti koko ajan... joo-o.

2012 ihan ok.

Mie aattelin sen ostaa, kun joskus vähän halpenee. Pidän juuri tuon tyylisistä elokuvista, joten itselläni on esim. tuo The Day After Tomorrow, joka on yksi suosikki leffoistani. Olen nähnyt tuosta 2012-leffasta vain pätkiä sieltä sun täältä, joten innolla odotan tuota halpumista. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei ole hyvä. eikä elokuvia kannata muutenkaan "ostaa" ku ilmaseks saa..

Mistä saa ilmaiseksi? Jos tarkoitat netistä lataamalla, niin niissä ei ole yleensä tekstitystä. Ja mie vain pidän, että leffat ovat alkuperäisissä kansissa.

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Aika paljon ihmeellisiä asiavirheitä.

Aika paljon on aika lievästi sanottu :D Aivot suorastaan sulaa ja lyö tilttiin ennen puoliväliä, niin hirveetä sontaa se koko leffa on. Juuri samalla tavalla viihdyttävä kuin Day after tomorrow mutta huh huh....

Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Aika paljon ihmeellisiä asiavirheitä.

Aika paljon on aika lievästi sanottu :D Aivot suorastaan sulaa ja lyö tilttiin ennen puoliväliä, niin hirveetä sontaa se koko leffa on. Juuri samalla tavalla viihdyttävä kuin Day after tomorrow mutta huh huh....

sepä juuri

Yhteistyössä