Onko liian valkoista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Keittiössä valkoiset kaapit, tummanharmaat välitilan laatat ja tapetti on aika tumman harmaata myös lukuunottamatta yhtä väliseinää keittiön ja olohuoneen välissä, jossa on vaaleampi huomiotapetti, harmaa sävyinen myöskin. Lattiat vaaleanharmaat.

Ajattelin kahteen ikkunaan valkoisia rullaverhokappoja, joissa ne narut olis harmaa/valkoruudulliset ja sen lisäksi sellaiset harmaat sisustussydämet verhoihin. Verhoja en siis tee itse vaan ammattilainen ja häneltä tämän mallinkin bongasin siis.

Mutta onko liian valkoista, jos verhokapat on lähes valkoiset?

Hmm.... Astioita tulee joo näkyville hiukan, kun on lasisia ovia. Tota värihommaa en hoksannutkaan muuten ajatella keittiön osalta. Pahus. Olohuone on aika yhtenäistä tilaa keittiön kanssa ja sinne tulee valkoisen ja harmaan lisäksi tehosteväriksi liilaa/violettia. Pitänee yhdistää sitä tuohon keittiöönkin. Ainakin kaitaliinat vois laittaa sitä. Onko muita ehdotuksia?

Minusta väriläiskät ei ole välttämättömiä. Meillä on tosi kiva sisustus jossa on ruskeaa, valkoista ja beigeä ilman mitään väriläiskiä, ja se on juuri hyvä.

Minusta suunnitelmasi kuulostaa hyvältä.

Hyvältä kuulostaa! Laita kuva!
Mäkään en laittaisi mitään väriläiskiä, paits just ehkä sit jotain violettia. Mun mielestä astioiden paikka on kaapissa piilossa. Mä tykkään yksinkertaisesta ja selkeestä vähän rustiikkisesta sisustuksesta.

Viimeksi muokattu:
Hyvältä kuulostaa :) Väriläiskien ei tarvitse olla tekstiilejä, vaan esim. joku pieni violetti maljakko tai kynttiläpurkki riittää myös. Lisäksi voi tuoda väriä keittiöön esim. hedelmillä yms. Käytä mielikuvitusta kun törmäät kauniisiin asioihin, ei kaiken tarvitse olla heti valmista. :)

Meillä on täysin valkoiset kalusteet ja PALJON harmaata. Sopii tosi hyvin. Mutta onko valkoista liian vähän? Mikset laittaisi niitä kaitaliinojakin valkoiseksi? Millainen ruokapöytä?

Meillä on sisustuksen pääväreinä musta, harmaa ja valkoinen.
Olohuone ja keittiö ovat erillistä tilaa, joten olohuoneen piristyksenä on vihreät sohvatyynyt sekä vihreät paneeliverhot.
Keittiiössä taasen piristyksenä on poltetun oranssin värinen kappa sekä poltetun oranssin värinen kaitaliina.

SIsustuksessa on keittiökalusteiden lisäksi paljon valkoista. Kaikki huonekalut sohvia lukuunottamatta on valkoisia. Keittiössä ruokaryhmä on siis valkoinen ja sen lisäksi yhdelle seinälle tulee valkoinen lipasto. Matot on luonnonvalkoisia ryijymattoja ja minun itse virkkaamia luonnonvalkoisia pyöreitä mattoja.

Kuvia ei ole laittaa, koska remppa käynnissä eikä asuta siellä vielä. :)