Onko lisääntynyt valkovuoto raskausoire?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Menkkojen piti alkaa eilen ja viikko sitten tuli monta päivää verituhrua paperiin, mutta nyt ei näy verta missään. No kuitenkin koko ajan lorahtelee valkkaria pöksyihin ja tuntuu siltä niinku menkat alkais, mutta aina kun menee katsomaan niin ei oo mitään tullu. Housut vaan täynnä valkkaria *yäk :D*.

No mut siis pointti on se, että onko teille käyny näin?
Teen kyllä testin jos yön aikana ei mensut ala, mutta nyt en viitsi vielä ostaa testiä ihan turhaan..

On käynyt. Siitä oonkin arvannut että oon raskaana. kun enne menkkoja mulla on normalisti "kuiva kausi", eli ei valkovuotoa lainkaan. Mut sit kun oon ollu raskaana, niin valkovuotoa on tullu paljon ja oon koko ajan aatellu et nyt ne menkat alkoi...

Mulla on koko raskausajan (nyt viikko23+) ollut ihan älyttömän runsas valkovuoto. Vähintään kerran päivässä lorahtaa niin, että just alussa olin koko ajan varma, että nyt alkoi menkat/keskenmeno..

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
On käynyt. Siitä oonkin arvannut että oon raskaana. kun enne menkkoja mulla on normalisti "kuiva kausi", eli ei valkovuotoa lainkaan. Mut sit kun oon ollu raskaana, niin valkovuotoa on tullu paljon ja oon koko ajan aatellu et nyt ne menkat alkoi...

Näin just mullakin on nyt... nooh, katsotaan miten käy!

Yhteistyössä