Onko mahdollista, että aikuinen ei muista ikäänsä? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä täytän toukokuun lopussa 25v ja mulla on jo muutaman vuoden ajan ollut ongelmia ton suhteen..Kun jo joitain kuukausia ennen kuin täytän,esim.tuon 25v niin ihmisten kysyessä ilmoitan olevani kohta 25v,mielessäni ajattelen kokoajan kohta 25v..kohta 25v..25v..25v..25v..Tosiaan yhtäkkiä se kääntyy niin et kuvittelen jo olevani 25v,kunnes tajuan et enhän mä nyt 26v täytä!Et 24v mun täytyy olla.. :D

Kyllä tuo on mahdollista... :whistle:

Eihän sitä aina itse muista paljonko täyttää. Ja kun noita lapsia juhlitaan joka vuosi, niin siitä huomaa, että vuodethan ne vierii eteenpäin... ;)

Kai se liittyy siihen, että omalla iällä ei enää ole niin isommasti väliä. Ikä oli iso juttu, kun täytti 18 v. Nyt tärkeämpää on omien lasten iät, joista niistäkin meinaa mennä sekaisin lähellä syntymäpäiviä.

Pitää ihan oikeasti aina välillä laskea, että miten vanha olenkaan. Paljonko täytän jne. Unohdan sen. Luultavasti se alkoi sen jälkeen kun täytin 40. On jotenkin ihan sama, miten paljon yli 40 olen, kun kuitenkin vielä alle 45 olen. Toisaalta kun en sisältä päin tunne itseäni ns. vanhaksi, vaan aika kakaraksi. Se hämää. Edelleen tunteet ja ajatukset ja asioihin suhtautuminen on ihan samaa kakara-astetta, ja olen jo luovuttanut että minusta joskus jotenkin järkevä aikuinen tulisi.

Meillä mies on tuommonen...ei muista ikinä tarkaa ikäänsä...hetken saa miettiä, et onko nyt 28 vai 29...syksyllä täyttää 30 ja sit varmasti muistaa ikänsä :D mut yleensäkin unohtelee tuommosia..esim. miun syntymävuoden unohtaa aina...usein sanoo 78, mut sit muistaa, et itse on 78 ja mie vuoden nuorempi...
Ja taitaa olla jotenkin suvussakin... viimeks saatii hyvät naurut, ku miehen nuorin veli (13v) kysäs mieheltä, et paljon täyttää seuraavan kerran ja mies heitti huvikseen, et 40 ja kun veli kysy miun ikää, ni mies heitti siihen, et 18, ni veli meni ihan hämilleen, et ku ollaan oltu kohta 9 vuotta yhdessä, et onko tuo nyt ihan totta :D Saatiinpahan hyvät naurut

Mulle kävi jo joskus 15 vuotiaana noin... Junalippua olin isän kanssa ostamassa ja kysyivät ikää, niin olin vain siinä että "öö... tuota...". Viime synttärit kun lähestyi, niin mietin, että täytänkös minä nyt 24 vai 25... 24 täytin.

No, ilmeisesti, koska mä täytän oikeasti kohta 19!! ...mutta kun muut koittaa väitää, että semmoinen kymmenkunta vuotta olis muka enemmän ikää...? :whistle: ;)

Ihan tosissaankin, kyllä mä joudun välillä oikein miettimään, että kuinkas vanhoja tässä ollaan. Harvoin sitä ikää kuitenkaan kukaan kyselee.