Onko mahdollista että sivuhistoriatiedot tyhjenee itsestään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tai onko joku toiminto jonka tekee tms. syynä tähän? Ihmettelen vaan kun olen tänään jonkun verran koneella ollutn ja nyt kun tulin lasten kanssa pulkkamäestä ja istahdin tähän koneelle, niin sivuhistoria oli tältä päivältä nollaantunut, vaikka konetta ei ole suljettu tällä välin.

Siks vaan kysyn, kun mieheni petti mua vuosi sitten netin kautta ja sähköpostitse, sen pidemmälle eivät ehtineet. Annoin anteeksi, mutta en pysty unohtamaan, enkä luottamaan. Päätin etten enää ole sinisilmäinen.

En varsinaisesti yleensä kyttää mieheni tekemisiä koneella, mutta sattu vain pistämään silmään tuo että sivuhistoriasta kaikki oli pyyhitty pois...miksi...siinä kysymys? Ja ovelasti tapahtunut sillä välin kun olin lasten kanssa pois ja mies oli yksin. Jos kysyn suoraan, niin se suuttuu.

Ja jos ukkos touhuais jotain netistä, tuskin se niin idiootti ois että tyhjäis koko sivuhistorian.. sieltä kun pystyy poistamaan yksittäisiäkin sivuja ilman että kaikki lähtee.

Katso millaiset asetukset sulla on. Mulla sellaiset, että historia tyhjenee aina kun suljen selaimen. Toisella koneella taitaa olla siten, että 5 vrk vanhemmat aina poistuu.

Selaimen asetuksissa voi olla kohta että tyhjentää koko sivuhistorian aina kuin selain suljetaan. Tai vaihtoehtoisesti poistaisi vaikka kaikki yli viikon vanhat sivuhistoriat. Mutta jos selain oli auki ja oikeat sivut mielestäsi aukinaisena missä olit ollut, niin miehesi on ihan itse käsin poistanut asetusten kautta sivuhistorian selaimen pysyessä auki. Tai vaihtoehtoisesti availlut sinun sivusi auki uudestaan selaimen välillä suljettuaan.

varmaan loistava suhde kun ei voi toiseen luottaa eikä keskustella tommosesta. kuinka pitkään jäät kelaa että mitä mies on tehny tai ei tehny? :( sellainen söisi mut sisältä.

[QUOTE="vieras";22853055]Teillä on suhteessa ilmeisesti vähän muitakin ongelmia kuin sivuhistoria. Jos keskustelua virittäisit.[/QUOTE]

Menee muuten ihan ok, mutta kokemuksesta voin sanoa että suhteen jatkaminen pettämisen jälkeen ei ole mitään helppoa, kun luottamus on mennyt, on sitä vaikea saada takaisin. Halusin kuitenkin antaa miehelle vielä uuden mahdollisuuden, kun on pitkä suhde takana ja lapsetkin.

En halua kuitenkaan olla liian sinisilmäinen, etten tule uudelleen kusetetuksi. Pakko leikkiä välillä salapoliisia, mutta en viitsis joka epäilyksestä miestä kiusata...jos onkin syytön.

Koska tiedän että jos pettämisen jälkeen päättää vielä yrittää. Pitäisi pystyä jättämään kyseinen aihe taakseen, eikä piikitellä siitä puolisoaan aina tilaisuuden tullen.

Olen kyllä sanonut miehelle että en luota siihen ja jos mies ei pysty sen asian kanssa elämään niin sitten on pakko erota.

ap

Yhteistyössä