Onko maidon herumisella merkitystä tulevaan imetykseen, kokemuksia vaan kyselen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Mulla on noussut raskauksien aikana maito tosi runsaana ja todella saanut liivinsuojien kanssa elää yli puolet raskaudesta. Imetys on aina lähtenyt heti hienosti käyntiin ja maitoa on tullut jo sen verran ettei vauvan paino ole kerennyt laskemaan ollenkaan. Yleensä on jopa noussut pikkasen.

Maitoa on tullut myös koko imetyksen ajan (toinen 10 ja toinen 1v3kk) tosi paljon, aina samalla piti kerätä maidonkerääjään toisesta tissistä maidot ja peittää itsensä, sekä vauva harsoilla, ettei suihkuava maito kastele meitä kokonaan.

Onko muita joilla maidon tulo todella runsasta, hyviä sekä huonoja kokemuksia?

Ei mulla ainakaan.Ekan aikana jouduin käyttämään koko raskausajan liivin suojia ja imettää pystyin vaan alle kuukauden.

Muiden aikoina ei maito oo odotus aikana vuotanu ja oon imettänyt pitkään kaikkia,sellaiset 1v5kk. =)

Sitä mä täällä pohdinkin kun kaksi imetystä on mennyt todella todella hyvin kaikkinensa ja etenkin sitä maitoa ois ollut vaikka kahdelle lapselle. Että jos kolmannen kohdalla kaikki ei menekkään niin..

Tulihan tuossa kokemusta jo siitä että raskausaikana on maitoa tullut, mutta imetys ei sitten sujunutkaan kovin pitkään.

Yritän varautua siihen että kaikki ei menekkään samalla tavalla kuin edellisten kohdalla ;)

Ei pitänyt omalla kohdalla paikkaansa, mulla herui maito jo rv 20+ asti mutta synnytyksen jälkeen maito nousi tuskaisen hitaasti ja jouduttiin antamaan lisämaitoa kun sitä tuli niin vähän. imetys lähti kunnolla käyntiin vasta 2 viikkoa synnytyksen jälkeen ja lisä maito jätettiin pikkuhiljaa pois.
Ja ennen synntystä sitä maitoa herui niin paljon että sai olla aina liivinsuojat päällä, muuten paita saattoi olla märkä yhtäkkiä.

Yhteistyössä