Onko mieheltä kiinnostus loppunut???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Satku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Satku

Vieras
Hei

Mies ei enää ole niin kiinnostunut minusta. 3 vuotta tulee yhdessä oloa tammikuussa. Jotenkin tunnen itseni yksinäiseksi tässä parisuhteessa. Tuntuu et seurustelen yksin itseni kanssa. Mies ei tue minua tai tuntuu ainakin siltä. Sit kun hän haluaa seksiä niin silloin on suostuttava ja annettava. Kun minä haluan, en saa välttämättä. Ja kun mies ""ottaa"" niin hän tyydyttää vain itsensä. Minusta viis? Mitä kertoo miehestä? Eikä huomioi minua seksin jälkeen oikein. Kertokaa jos kokemuksia!

Kirjoitanpa tähän koska olemme mieheni kanssa olleet yhdessä juuri tuon saman kolme vuotta.
Tähän mennessä meidän suhde on syventynyt ja vahvistunut. Jos sinusta ei tunnu samalta, sinun on varmasti syytä miettiä suhteenne laatua.
Oletteko keskustelleet esim. tuosta seksiasiasta ja suhteestanne yleensäkin? Suosittelen tässä tilanteessa. Puhukaa rauhallisesti ja syyttelemättä, selvittäkää tunteenne ja ajatuksenne. Muuten ainakaan suhteenne ei voi tuosta parantua.

Sepä se onkin kun miehen kanssa ei pysty keskustelemaan?Ei kuuntele. Eikä oikein puhu minulle yleensäkän asioista. Minä höpäjän meiän suhteessa niitä näitä. Mies on niinkun omissa oloissaan enemmän.

Kirjoita miehelle paperilla ajatuksesi ja kysymyksesi. Tällöin hänellä on aikaa miettiä mitä vastaa ja ajatella mitä sinä tarkoitat.

Vähän huolestuttavalta kyllä kuulostaa, että ette puhu. Kun vertaa meidän suhteeseemme, jossa koko ajan puheyhteys on vain parantunut.Miksi hän on noin lukkiutunut? Annatko hänelle todella tilaisuuden puhua, ettet koko ajan ole itse äänessä. Myös se, miten miehen avautumiseen ja puhumiseen reagoi vaikuttaa halukkuuteen puhua.

Mietiskelepä, jotain sinun on tehtävä. Tuossa vaiheessa teidän pitäisi olla jo aika lailla yhteenhitsautuneita.

Yhteistyössä