ONKO MIEHENI SAIRAS?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo harmaana:
Mieheni nukkuu alasti, kulkee estotta munasillaan illalla (lapset kuitenkin nukkumassa)
Kuvaa sukukalleuksiaan digikameralla ja laittaa niitä mun kännykkään näytönsäästäksi. Kysymättä minulta.
Lähettelee kuvia munistaan minulle textareina ja kysyy " nusvataanko?".
Joka päivä kyselee moni monia kertoja päivässä. Tehdäänkö illalla sitä ja tätä.
Kerjää että puristelen hänen muniaan kun vaikka tulee lähelle.
yms mukavaa :/

Mies on reilu 40v ja käyttäytyy noin. TYMPÄSEE.

Mua ahdistaa. Olen miehelle sanonut siitä ja siitä hän suuttuu aina.

Mitä pitäs tehdä?

En tiedä. Mua ei ainakaan sytytä munat vaan aivot. Tulis aivan vastareaktio eli halut katoais kokonaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hah hah hah:
En ole aikoihin nauranut yhtä makeasti kuin tämän luettuani,missä on huumorintaju?
=) =) =) =) =)

Sama vitsi ei jaksa kovin kauan naurattaa, ei ainakaan mua. Kun joku yrittää olla tosi hauska ja toistaa sitä samaa vanhaa juttua viikosta toiseen, niin se alkaa olla lähinnä ärsyttävää, eikä ainakaan hauskaa. Vaikka olisi miten huumorintajuinen.

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo harmaana:
Mieheni nukkuu alasti, kulkee estotta munasillaan illalla (lapset kuitenkin nukkumassa)
Kuvaa sukukalleuksiaan digikameralla ja laittaa niitä mun kännykkään näytönsäästäksi. Kysymättä minulta.
Lähettelee kuvia munistaan minulle textareina ja kysyy " nusvataanko?".
Joka päivä kyselee moni monia kertoja päivässä. Tehdäänkö illalla sitä ja tätä.
Kerjää että puristelen hänen muniaan kun vaikka tulee lähelle.
yms mukavaa :/

Mies on reilu 40v ja käyttäytyy noin. TYMPÄSEE.

Mua ahdistaa. Olen miehelle sanonut siitä ja siitä hän suuttuu aina.

Mitä pitäs tehdä?

meillä mies nukkuu alasti. hiplailee muniaan. pyytää kuvaamaan/sheivaamaan pallikarvojaan. haluaa että koskettelen häntä. kyselee nusastaanko ny vai hetken päästä.

meillä ei olla tiukkapipoisia vaan estottoman humorintajuisia. ei loukata toisiamme eikä puhuta alentavasti. vaan huumorilla joskus ronskimmin joskus ei.

sairautta tuo ei ole. menopaussi? haluaisitko että miehesi ikääntyisi muulla tavoin. musta tuo on ihanan poikamaista ja huumoripitoista. lähde leikkiin mukaan, ja "alennu" itsekin hänen tasolleen. tiedä mitä vielä saatte suhteestanne irti. edellekuvaamasi ei ole vain nuorten oikeus, vaan niin kauan kuin ihminen hengittää hän on -seksuaalinen- olento.

Ei kuulosta normaalilta miehesi. Etenkään tuo, että laittaa kännykkäsi taustakuvaksi munistaan kuvia, lapsethan voi nähdä ne! :o Toivottavasti ei tee mitään noista jutuista, ehdotteluista ym. lasten nähden!

Nostipa joku vanhan ketjun. Mua tuollainen käytös ärsyttäis ja tosi kovaa. Ei noin juntista toiminnasta pahemmin himot heräis, päinvastoin. Ja jos seksi on oikeasti noin munakeskeistä niin huonosti on asiat, se vehje kun roikkuu jokaisella ukolla jalkojen välissä.

Yhteistyössä