Onko miehesi "omistanut" sinulle (rakkaus)laulun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rokkimama (unohti kirjautua)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rokkimama (unohti kirjautua)

Vieras
Käskenyt kuunnella jonain erityisenä hetkenä, lähettänyt vaikkapa sähköpostina... tms.

Linkkejä =) ja tarinoita.

Fiilistellään ihania rakkauslauluja ja niihin liittyviä tosielämän tarinoita.

http://www.youtube.com/watch?v=FSgT3KxjvgI
Humane - Wish God was a woman

Olimme parisen viikkoa sitten tutustuneet ja asuimme useamman sadan kilometrin päässä toisistamme. Mietin että suhde varmaan lopahtaa välimatkan vuoksi. Mies sitten messengerissä lähetti tämän minulle, silloin ekan kerran ajattelin että wau, tuohan taitaa olla tosissaan kiinnostunut. Ei mennyt vuottakaan kun asuimme jo yhdessä.

Luulin että apn mies on tehnyt ko. biisin hänelle. Hetken jo mietin että kukas se siellä onkaan. =) Oma mies on omistanut muutaman tekemänsä. Lapsille on myös omansa.

Alkuperäinen kirjoittaja miituu:
Luulin että apn mies on tehnyt ko. biisin hänelle. Hetken jo mietin että kukas se siellä onkaan. =) Oma mies on omistanut muutaman tekemänsä. Lapsille on myös omansa.

Onko sun mies oikein julkaissut näitä (tai muita) ? Mun on tollanen pöytälaatikkomuusikko ;)

Alkuaikoinamme soitteli mulle sohvalla alasti kitaraa, aika usein Stand by me:tä ja lauloi kerran karaokessa Sinisen taivaan sateenkaari (en ollut sitä ennen kuullut). Näihin en saa osallistua karaokessa tms. kun on kuulemma hänen laulujaan mulle :heart: :D

Alkuperäinen kirjoittaja mama:

Onko sun mies oikein julkaissut näitä (tai muita) ? Mun on tollanen pöytälaatikkomuusikko ;)

Musiikki on tuon minun miehen työ. Sanoppas sille miehelles ettei piilottele niitä teoksiansa pöytälaatikkoon. =)

Musiikki on tuon minun miehen työ. Sanoppas sille miehelles ettei piilottele niitä teoksiansa pöytälaatikkoon. =)

Niin no, kylmiltään on paha ruveta tarjoomaan. Oisko sulla jotain vinkkiä antaa? Toisaalta en tiiä haluaako se ees muuta, tekeehän toiset runojakin pöytälaatikkoon ;)

Mies oli Brasiliassa puolen vuoden työkomennuksella heti naimisiin mentyämme. Sieltä hän lähetti aivan ihanan portugalinkielisen cd:n. Hän oli jopa pyytänyt levyn laulajalta nimmarin ja omistuskirjoituksen levyyn. Ne laulut on kuulemma omistettu vain minulle ja ihanaa on sitä levyä kahdestaan kuunnella.

Kokonaisen levyn... Harmi että ei itse ole laulaja, ja levyllä oleva solistikaan ei ole makuuni... mutta ehkä joskus levyttää vielä samat biisit uudella kokoonpanolla... Lyriikat ovat kyllä todella sattuvia, mm. minun depressiostani. :heart:

Niin no, kylmiltään on paha ruveta tarjoomaan. Oisko sulla jotain vinkkiä antaa? Toisaalta en tiiä haluaako se ees muuta, tekeehän toiset runojakin pöytälaatikkoon ;)

Siinäpä se, miten ne saa esiin. Jos nimittäin haluaa. Levy-yhtiöille voi tarjota. Kuitenkin jos tarjoaa minne tahansa, pitää suojata ennenkuin julkistaa jos haluaa itse hyötyä tuotoksistaan. Mutta niin tai näin, niin kiva harrastus miehelläs, voipi tehdä vaikka lapsille nuottikirjat.
Ja minä teen niitä runoja sinne pöytälaatikkoon, eli ymmärrän kyllä.

Hei, kiitos vinkistä miituu :) Lasten nuottikirjaa ei ole vielä kokeillutkaan. Tosin noista yleensä puuttuu lyriikat. Etkös sinä puolestasi voisi tehä miehellesi niitä?

Ja nyt lasken ketjun vapaaksi muillekin ;) Laittakaahan ihania linkkejä.

Yhteistyössä