onko mies ihastunut, jos..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sanna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sanna"

Vieras
Mitä ootte mieltä..onko mies ( työkaveri) ihastunut jos on aina tosi ystävällinen, katsoo tiiviisti silmiin aina kun juttelee , hymyilee , ainakin aina kerran keskustelun yhteydessä. On todella avulias työasioissa, muistaa todella hyvin asioita joita oon aiemmin sanonut(vaikkei ne liittyis työhön mitenkään) joskus flirttailee , puhuu silloin kovaan ääneen ja nauraa. Flirttailu aina hyvänhenkistä. Jos olemme kahdestaan, juttelee asiallisesti ja katsoo aina silmiin, on kiinnostunut mitä sanon ja kyselee paljon ( myös jotain henk.koht.juttuja..kemiaa meidän välillä selvästi on. Mies on hyvännäköinen. Olen 2-kymppinen, mies saman ikäinen..mielenkiintoinen havainto on Se, että jos keskustellaan kahdestaan, katsoo ensin silmiin mutta hyvin pian katse alkaa harhailla,silmät tekee sellasta "kolmioliikettä" huomaan tämän selvästi kun oon kiinnittäny asiaan huomiota.

Voihan se olla että on ihastunut. Mutta jotkut on vain tuollaisia "pelureita" tarkoittamatta sillä muuta kuin että haluaa itselleen naisia roikkumaan jalkojen juuressa. Varsinkin noin nuorena.

Mutta voihan se tosiaan olla ihan todellista ihastumistakin. Ei pysty sanomaan. Toivotaan että näin on :).

Voi olla ja voi olla olemattakin. Eikö sun mielestä kaksi eri sukupuolta olevaa voi olla hyviä kavereita ja tulla muuten vaan juttuun? Pitääkö aina kehitellä jotain ihastusteorioita...

Yhteistyössä