Onko mies kiinnostunut minusta vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ellinoora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ellinoora

Vieras
Olen 2v yh-äiti.Soitin lauantaina miehelle, josta olen kiinnostunut ja hän oli puhelusta hyvin otettu ja näytti myös kiinnostuneelta.Seuraavana päivänä tuli luokseni työpaikalleni puoleksi tunniksi juttelemaan niitä näitä.Olen sellaisessa työssä,että tämä mahdollista.Pistin hänen peräänsä viestin, et oli kiva kun kävit.Tänään laitoin viestiä, että en saa häntä mielestäni ja mulle voi ilmoittaa jos ei halua musta kuulla mitään.No, hän ei ole vastannut kumpaankaan viestiin.Sydämeni särkyy.Hän vaikuttaa muuten kiinnostuneelta,mutta nyt mietin onko näin kun ei vastaa viesteihin.Ajattelis et laittais edes ettei ole kiinnostunut.Hän on 49 vuotias ja mietin osaako edes näpytellä viestejä.Kesälläkin tavattiin baarissa ja hän sanoi,että että käy työpaikallani vain minun vuokseni... Meillä on ikäeroa 15v

Ei miehistä ota pirukaan selvää. Mutta anna aikaa sille miehelle ja katso mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään. Tiedän, että odottavan aika on pitkä, mutta älä vain mene pilaamaan juttua liialla painostuksella.

joskus miehet on niin outoja olioita että kun niille alkaa tunnustelee "vakamammin" ne vetäytyy kuoreensa...kaipa niiden pitää miettii noita juttuja kauemmin kuin naisten,jotka antais kämppänsä avaimet viikon seukkaamisen jälkeen.;)
Mä luulen että tuo mies ottaa suhun viel yhteyttä.Jakast vaan rauhas venailla.:) tsemppiä.

Vähän on miehistä kokemusta, mutta tuon ikäisistä voi ainakin sen sanoa, että monet on herrasmiehiä ja juttelee "kiinnostuneesti", vaikkei sitten oikeasti olekaan siinä mielessä. Mun entisellä työpaikalla sedät saatto tehdä tikusta asiaa jos sattu olemaan edes inasta tiukempi paita, enkä minä ladon seinää kummempi ilmestys ole: ne vaan tykkäs maisemien ihailun lisäks muuten vaan sit jutella.

Ei ainakaan minusta kannata tosiaan tekstailla enempää, parempi odotella vaan. Saattaa pelätä ikäeroa ja lastakin...