Hae Anna.fi-sivustolta

Onko mies kiinnostunut?

Viestiketju osiossa 'Suhteita ja kohtaamisia' , käynnistäjänä vierailija, 14.04.2018.

?

Riski vai ei

1. Kyllä

2. Ei

Voit antaa useamman äänen.
Results are only viewable after voting.
  1. vierailija Vierailija

Näitä aloituksia on täällä varmaan miljoona, mutta yhdestäkään en ole saanut itselleni vastausta. Tarvitsen teidän apua!

Käyn yhdessä läheisessä baarissa komean miehen takia. Hän on töissä siellä ja tunnen hänen katsovan minua usein, useammin kuin muita. Ystävänikin sanoi, että hän on silmät kiinni minussa kokoajan, aina kun katson kohti hän katsoo muualle, sitten kun katson itse pois, hänen silmät alkaa vilkuilemaan. Ollaan useasti törmätty ja nyt viimeisimmällä kerralla hän katsoi minua jotenkin suojelunhaluisesti, kokoajan tuijotti kenen kanssa puhuin, kysyi porukan ainoalta miespuoliselta henkkarit, vaikka näyttää selvästi +30v, muilta ei ollenkaan. Tarvitsen analysointiapua, koska parisuhteeni on loppumassa, ollut lopulla jo hyvin pitkään ja tämä riski voi olla se elämää muuttava tekiä, siinä miehessä on jotain mikä saa sukat pyörimään jalassa ja muun maailman katoamaam ympäriltä.

2. vierailija Vierailija

Kuulostaa että ainakin fyysistä vetoa tuntee.

3. vierailija Vierailija

Tai sitten näet mtä haluat, koska olet itse kiinnostunut.

Hei, miten kukaan netissä voi tietää, "onko mies kiinnostunut"? Mene ja kysy.

4. vierailija Vierailija

Suosittelen selvittämään ensin nykyisen suhteesi päätökseen ja vasta sen jälkeen katseen siirtämistä uusiin suhteisiin.

• Tykkään Tykkään x 1
  5. älä hätäile Vierailija

Entinen suhteesi on päättymässä ja haet jo uutta oljenkortta, johon ripustautua, kun et uskalla olla yksin? Ensiksi entinen suhde kunnialla loppuun ja sitten vasta uutta luomaan.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri