Onko mies sika tässä tapauksessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kowalski

Aktiivinen jäsen
14.07.2007
82 472
9
36
Se tavallinen tarina...tai ehkei sittenkään.

Nuori yh-äiti matkustaa Turkkiin. Rakastuu paikalliseen. Ei mainitse lapsestaan mitään, koska kyseinen mies ei halua uusperhettä.

Seurustelevat 3-4 vuotta. Nainen käy tuona aikana Turkissa kymmenkunta kertaa, viipyy siellä joskus pitkän viikonlopun ajan ja joskus parikin kuukautta putkeen.

Koko seurustelun puhetta, että yhteinen koti ja elämä perustetaan Turkkiin.

Hääjuhla pidetään Turkissa. Nainen lähtee sieltä Suomeen, odottamaan että mies saa oleskeluluvan ja tulee perässä. Hän on muuttanut mielensä Turkissa asumisen suhteen, ja saanut miehen suostumaan siihen että asuvat Suomessa muutaman vuoden, ennen Turkkiin palaamista.

Muutamia kuukausia häistä nainen kertoo miehelle, että ai niin, minulla on 7-vuotias lapsi entisestä suhteestani.

Mies katkaisee suhteen samantien, eikä koskaan tule Suomeen.

Nainen itkee kaikille, että mies olikin kamala sika.

Mitä mieltä? Kuka on sika?

Minusta nainen on sika. Luottamus pitäisi olla parisuhteen A ja O, ja millainen äiti salaa lapsensa olemassaolon rakkaaltaan vuosikausia?

Mies sanoi, että koko suhteelta lähti pohja. Ei lapsen, vaan valehtelun takia. Jos nainen valehtelee noin suuresta asiasta, niin monestakohan muusta asiasta hän on valehdellut? Nainenhan valehteli myös siitä, missä maassa he tulevat avioparina asumaan. Eli nainen kusetti ainakin kahdessa suuressa asiassa.

Joskus, ihan vaan silloin tällöin, tulee sellainen olo että kyllä suomalainen lehmä on viisas :headwall:

No miestä ei kauheesti voi siaksi haukkua, jos on nimenomaan sanonut ettei halua uusperhettä. Mutta olis tietty voinut olla vähän tahdikkaampi silti.

Nainen on se sika tässä tapauksessa enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja Sheidi:
Kyllä molemmat on sikoja. Nainen sen takia, että ei kertonut lapsesta ja mies sen takia, että hylkäsi naisen eikä yhtään suvaitse lasta.

Mä en kyllä keksi yhtään syytä, miksi mies olisi ollut sika. Jos se on alusta asti rehellisesti kertonut, ettei halua uusperhettä, niin kai sillä on oikeus siihen mielipiteeseensä, ja sitähän tuossa vedätettiin.

Alkuperäinen kirjoittaja rattus:
Kyllä molemmat on sikoja. Nainen sen takia, että ei kertonut lapsesta ja mies sen takia, että hylkäsi naisen eikä yhtään suvaitse lasta.

Mä en kyllä keksi yhtään syytä, miksi mies olisi ollut sika. Jos se on alusta asti rehellisesti kertonut, ettei halua uusperhettä, niin kai sillä on oikeus siihen mielipiteeseensä, ja sitähän tuossa vedätettiin.

No oli miehellä kyllä aika kumma reaktio! Ei tainnut naista edes oikeasti rakastaa.

Tässä kysyttiin mielipidettä ja mä kerroin omani.

No mitä sikamaista se mies siinä tekee? :o Nainen valehtelee noin isosta asiasta, eiköhän se tässä ollut se pointti? Minkälainen ihminen ylipäänsä voi salata oman lapsensa olemassaolon. :(

Alkuperäinen kirjoittaja rattus:

No oli miehellä kyllä aika kumma reaktio! Ei tainnut naista edes oikeasti rakastaa.

Tässä kysyttiin mielipidettä ja mä kerroin omani.

Nainenko rakasti, ja muuten vain ajatteli sen olevan hyvä ajatus vedättää rakastaan vuosia, noinkin isosta asiasta? Kyllä minäkin lopettaisin tuollaisessa tilanteessa suhteen, joku raja nyt kusetuksilla ja huijauksillakin.

---

Niin kysyttiin ja niin kerroit, ei siinä mitään epäselvyyttä ole. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Luottamus pitäisi olla parisuhteen A ja O, ja millainen äiti salaa lapsensa olemassaolon rakkaaltaan vuosikausia?

Mies sanoi, että koko suhteelta lähti pohja. Ei lapsen, vaan valehtelun takia. Jos nainen valehtelee noin suuresta asiasta, niin monestakohan muusta asiasta hän on valehdellut?

I´m impressed!

Ehkä maailma sittenkin pelastuu.

Molemmat on sikoja, nainen white trash-sika ja mies brown trash-sika.

Anteeksi pyydän sioilta, koska niitä käytetään väärin tässä. Siat on fiksuja luontokappaleita.

Yhteistyössä