Onko mies typerä vai vain ihastunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ai mikä logiikka?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ai mikä logiikka?

Vieras
Flirttaa mulle minkä ehtii, tulee lähelle ja koskettaa ohimennen, vihjailee treffeistä ja muusta.

Ja sitten.

MUN kuulteni, kovaan ääneen, keskustelee mun kaverini kanssa jonka sisko tekee muuttoa ja naureskelee että hän voikin lähteä tälle siskolle muuttoavuksi ja muutenkin piipahtaa aina sinkkusiskon luona baarireissujen jälkeen kun on kerran kotimatkan varrella!

Siis!! Ja on muuten aiemminkin tehnyt just noin, silloin taas mun kuulteni jutteli saman kaverini kanssa ja heitti vitsillä taas että vois lähteä tän kaverin siskon kanssa treffeille kun on kerran sinkku jne.

Perkele.

Ihan sama jos sillä on säätöjä tai ei, mutta onpa törppöä oikeen kovaan ääneen mun kuullen vongata jotain kolmatta osapuolta joka ei ole edes paikalla. Ja vaikka kuinka naurun kanssa juttunsa heittää, niin silti.
Mikä sitä vaivaa? Yleinen typeryys?

Vaikuttaa semmoselta, joka flirttaa huvikseen tasan kaikille naispuolisille. Ei kannata ihastua, siinä särkee vaan sydämensä, koska toi miestyyppi ei yhden naisen huomioon tule kovin pitkään tyytymään parisuhteessakaan.

Vanha kikka. On suhun ihastunut ja ajattelee, että kiinnostut hänestä enemmän jos kuvittelet muidenkin olevan hänestä kiinnostunut... Eli se muista puhuminen sun kuullen on myös sitä flirttiä.

Hah, en ole mustasukkainen. Mutta onhan tuo nyt ärsyttävää. Kun se on ensin piirittänyt mua ja saanut mut kiinnostumaan ja ehkä ihastumaankin. Ja sitten se yhtäkkiä kääntääkin kelkkansa ja alkaa naureskellen ehdottelemaan treffejä jonkun näkymättömän kanssa.
Silti tunnen tän miehen kuitenkin sen verran, että voin olla lähes varma siitä ettei ole sellaista miestyyppiä joka pettäisi parisuhteessa.

Yhteistyössä