Onko mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja homo?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

homo?

Vieras
Mitä merkkejä selvittää onko mies homo? Olen tykästynyt yhteen työkaveriini, mutta olen pohtinut hänen seks.suuntautumista. Muutamat merkit viittaisi että hän on homo, toisaalta taas ei. Miten selvittää tämä dilemma? Kun kysyäkään ei voi!=)

Miksi ihmeessä asiaa ei voisi kysyä suoraan! Ihmiset varovat ihan turhaan toisia ihmisiä. Jos hän ei halua vastata, hän ei vastaa. Kun vain kysyy kauniisti niin että toinen ymmärtää että tarkoituksena ei ole loukata.

En tiedä merkeistä,mutta edellisille kirjoittajille. Kuka töksäyttäisi työkaverilleen oletko homo tai lesbo? Kyllä se aika loukkaavaa voi olla jollekin ihmiselle,että joku luulee homoksi tai lesboksi. Ap ei ilm tunne tätä miestä hyvin. Kiva tehdä töitä sitten jatkossa, jos toinen loukkaantuu. Eikä työpaikoille kuule kenenkään seksuaaliset suuntaukset! Setvisittekö omaa seksielämäänne työpaikalla? Tuskin. Ja se ei edes fiksua.

Joo ei munkaan mielestä ole sopivaa kysyä asiaa. Todellakin sanot hyvin, ettei työpaikoille kuulu seksuaaliset suuntaukset, eihän esim. heteroiltakaan kysytä esim. millaista seksiä harrastat ja mikä on lempiasentosi yms. Minä en ainakaan edes haluaisi tietää työkavereitteni seksielämästä.

Fiksumpaa on ehdottaa esim. treffejä, kyllä siitä jo huomaa, jos toista osapuolta kiinnostaa.

Minä kysyin, mutta sanoi ettei ole. Jouduin naimisiin ja sitten alkoi naiset kiinnostamasta. Hommasi poikakaverin. Sitten jo myönsi olevansa homo, mutta meillä oli jo lapsi.Ei siinä mieli mettä keittänyt.

Yhteistyössä