Onko miestä joka haluaisi olla uikkarit päällä?

  • Viestiketjun aloittaja Ritva22
  • Ensimmäinen viesti
Ritva22
Tää on vähän noloo (tai ainakin erikoista), että tykkään olla uimapuku päällä. Mua uimapuku kiihottaa, kun se on hieman tiukka ja painaa sieltä ja täältä. Kiihotun jo ihan siitä, että saan uimapuvun päälleni. Uimahallissa on noloo, kun nännit napittaa, mutta kotona ei haittaa.

En ole koskaan kokeillut aloittaa seksiä uimapuku päällä, mutta kiinnostaisi kokeilla. Huh, kun olisi joku upea mies uikkarit pullottaen ja silitäisin uikkarien sileää pintaa. :)

Onko tällaisia miehiä?

Ritva22
Vantaa
 
Uikkari
Tää on vähän noloo (tai ainakin erikoista), että tykkään olla uimapuku päällä. Mua uimapuku kiihottaa, kun se on hieman tiukka ja painaa sieltä ja täältä. Kiihotun jo ihan siitä, että saan uimapuvun päälleni. Uimahallissa on noloo, kun nännit napittaa, mutta kotona ei haittaa.

En ole koskaan kokeillut aloittaa seksiä uimapuku päällä, mutta kiinnostaisi kokeilla. Huh, kun olisi joku upea mies uikkarit pullottaen ja silitäisin uikkarien sileää pintaa. :)

Onko tällaisia miehiä?

Ritva22
Vantaa
Olen siis mies, eli on. Et ole yksin juttusi kanssa. Katselen joskus netistä uimapukuaiheisi juttuja. Japsit näköjään tykkää. Etelän lomalla vaimon kanssa on ollut hyviä hetkiä altaalta hotellihuoneeseen tultuamme ;-)
 
Viimeksi muokattu:
Jomterry
Olen siis mies, eli on. Et ole yksin juttusi kanssa. Katselen joskus netistä uimapukuaiheisi juttuja. Japsit näköjään tykkää. Etelän lomalla vaimon kanssa on ollut hyviä hetkiä altaalta hotellihuoneeseen tultuamme ;-)
Kyllä, olen mies ja minullakin on samansuuntaiset mieltymykset. Mikä olisikaan mukavempaa kuin aloitella seksipuuhst niin että naisella olisi uikkarit/bikinit päällä, ja saisi aluksi kosketella intiimejä paikkoja kiusoitellen uimapuvun läpi, tuon kälkeen voisi työntyä naiseen niin että haarakoilaa sivuun ja parrua sisään :) Huh, ajatuskin jo sai pullotusta aikaan :) Itse omistan lukuisia uimahousuja eri väreissä, olen niitä ulkomailta tilaillut kun suomessa on kovin tylsä valikoima, mm aussiebum merkkisiä.
 
Viimeksi muokattu:
Ohkaset parempi
Tää on vähän noloo (tai ainakin erikoista), että tykkään olla uimapuku päällä. Mua uimapuku kiihottaa, kun se on hieman tiukka ja painaa sieltä ja täältä. Kiihotun jo ihan siitä, että saan uimapuvun päälleni. Uimahallissa on noloo, kun nännit napittaa, mutta kotona ei haittaa.

En ole koskaan kokeillut aloittaa seksiä uimapuku päällä, mutta kiinnostaisi kokeilla. Huh, kun olisi joku upea mies uikkarit pullottaen ja silitäisin uikkarien sileää pintaa. :)

Onko tällaisia miehiä?

Ritva22
Vantaa
seita
On vain ,oikein ohkasissa kyllä katseita tulee Rouvilta: muitakin ehdotuksia kun näkevät läpi uikkareista. Mikäs siinä nuorena "lähteä" kun kesä on vaan kerran vuodessa et voi esiintyä melkein säädyllisesti.Kyllä naisillakin on niin tiukkana että h........t näkyy, ei haittaa.
 
Viimeksi muokattu:
Ville28
Tää on vähän noloo (tai ainakin erikoista), että tykkään olla uimapuku päällä. Mua uimapuku kiihottaa, kun se on hieman tiukka ja painaa sieltä ja täältä. Kiihotun jo ihan siitä, että saan uimapuvun päälleni. Uimahallissa on noloo, kun nännit napittaa, mutta kotona ei haittaa.

En ole koskaan kokeillut aloittaa seksiä uimapuku päällä, mutta kiinnostaisi kokeilla. Huh, kun olisi joku upea mies uikkarit pullottaen ja silitäisin uikkarien sileää pintaa. :)

Onko tällaisia miehiä?

Ritva22
Vantaa

Löysin tämän ketjun vahingossa Googlen kautta :) Kyllä meitä uikkareissa viihtyviä ihmisiä tuntuu löytyvän enemmänkin, olen itsekin luullut olevani ainoa maailmassa.

Ville28
Helsinki
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä