onko mitää aihetta epäillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vainoharhainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vainoharhainen

Vieras
mies ei oo kertonu mulle että on liittyny facebookkiin, kuulin tutulta. ja on poistanu aina sivuhistoriasta facebook-käyntinsä ja kun kaivoin (joo heräs uteliaisuus) niin on ollu siel aina ku en oo kotona tai ku oon ollu nukkumassa (tyyliin kahdeltatoista yöllä).... miksi? kun kysyin ei osaa vastata sanoo ettei salaa mitää mut ei vastaa ku kysyin miks on poistanu sivuhistoriasta sen jne...

olenko siis outo että mun korvaan tää kuulostaa vähä epäilyttävältä?

^ emmä haluu. ollaa joskus aikasemmin puhuttu siitä ja sillo oltii että nääh ei kiinnosta. ja mies onki sit salaa liittyny. ei siin muute mitää mut ihmettelen ku on pitäny salailla ku viimestä päivää

Henk. koht. en ymmärrä tollasta salailua, salassa kun ei tehdä mitään muuta kuin sellaista mistä ei halua toisen tietävän. Mut ei kai fb:ssa nyt oikein mitään muuta voi tehdä kun chattaillä, sellasta mistä vois herneen vetää nenään. Tai jos kaverina on joku ketä et hyväksyis. Mutta mistä kukaan muu voi tietää pitääkö sun miestäsi epäillä. Nyt vaan meet ittees ja mietit miten hyvin miehes tunnet. Joko sä luotat siihen tai sitten et.
Kannattaisko keskustella avoimesti?

Syitähän voi olla tietysti monenlaisia, mutta kyllä minunkin epäilyni heräisivät. Nimenomaan siitä, että on salailtu! Itsekin salaan jotain sen takia, että ei tule ihan turhia luuloja. Esim. näiden keskustelujen sivuhistoriat, vaikka tähän ei liity mitään vastakkaiseen sukupuoleen liittyvää :D

Veikkaan että hänellä on joku tuttava siellä, josta ei ole syystä tai toisesta pystynyt kertomaan. Ei välttämättä hoito, mutta hän ei jostain syystä halua ottaa sitä ihmistä puheeksi kanssasi? Meillä oli näin.

Se että miehesi syyttää luottamuksen puutteesta on ikävää. Jos asiallisesti kysyt aiheesta, niin outoa että et saa asiallista vastausta. Meillä taustalta löytyi samanlaisessa tapauksessa hemaiseva tuttavuus, josta vain oli ollut vaikea puhua.

joo en tiiä. kai siin jotaki on. miksi ihmeessä muuten salailu ja tollai reaktio? ääh,, ei sen kaa tosiaa voi puhuu ku alkaa syyttelee mua ku kysyin tosta. vittu ihaa samaa... onneks se ei oo kotona, muute heittäsin sitä tolla koneella päähä

Hyi olkoon kun tuli mieleen muinainen suhde lapseni isän kanssa, joka öisin (hän oli "yöeläjä") teki kaikenlaisia nettijuttuja, salassa siis, kunnes sitten kerran heräsin yöllä ja menin katsomaan mitä hän tekee. Juu, eipä jäänyt epäselväksi mitä oli tekeillä.

Alkuperäinen kirjoittaja :
No ei vaan kehtaa tunnustaa et on liittynyt. Meilläkin ukko aina vannottaa ettei ikinä ei ikinä liittyis ja jos liittyis nyt nii ei taatusti kehtais tunnustaa =)

Mä ajattelen niin, että tuollaisessa tapauksessa ei alkaisi syyttely, vaan sitten toteisi rauhallisesti, että joo, en viittiny kertoa kun olin kehuskellut etten sitä tee... Tietysti aiemmat kokemukset vaikuttavat. Jos on ollut jotain asiattomiakin kyselyitä ennemin?

Yhteistyössä