Onko mitään mahdollisuuksia enää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ypö Yksinäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Ypö Yksinäinen

Vieras
koskaan löytää miestä, kun on kaksi katastrofiyritystä takana ja toivottuja lapsiakin, joiden totaaliyyhooksi olen jäänyt. Miehet ovat olleet narsisteja ja jääneet pian hurmaamisvaiheen ja näyttelyn jälkeen työttömiksi ja vähitellen elämä on mennyt syöksykierrettä alaspäin.

Vaikka muuta voisi kuvitella typerien valintojeni vuoksi, olen vastuullinen, rationaalinen, aikuinen äiti. Ilman tukiverkkoa pyöritän pikkulapsiarkea ja nautinkin, vaikka uupumus vaivaa. Ihmissuhdekokemukseni ovat murskanneet itsetuntoni, eikä minulla tokikaan paljoa olisi miehelle annettavana, koska olen kotiin ja lapsiin täysin sidottu. Ystävää kuitenkin kaipaisin ja aprikoin, voisikohan sellainen koskaan löytyä, vai onkohan elämäni kirottua, enkä koskaan tule tapaamaan miestä, jolla olisi edes jonkinlaiset kyvyt elämänhallintaan.

Toisella kerralla olin mielestäni erittäin tarkka. Tärkeintä olivat luotettavuus, ahkeruus, alkottomuus, lapsirakkaus, vastuunkanto. Epäilin ja olin mielestäni hyvin tarkkaavainen, mutta mies oli paljon ovelampi. Mikäli olisin tajunnut luottotiedot tarkistaa, olisi koko yritys jäänyt varmasti tekemättä, tosin voi olla, että hän olisi senkin datan osannut selitellä itselleen sopivimmin ja syyllistää minut epäilyistäni.

Toivon todella, että olen oppinut jotakin!

niinpä ota opiksi ja etsi aivan eri tyyppistä miestä tällä kertaa. Esim älä katso ulkonäköön, äläkä etsi sellaista joka on hauska läpänheittäjä, seikkailunhaluinen villi ja vapaamielinen.
Vaan etsi kunnollista vakavaraista miestä, jolla ollut jo 10vuotta sama työpaikka. Ja jolla on jo omistusasunto. Tämmöisiä sinkkuja löytyy, mutta heissä yleensä on yksi vika. He ovat niin ujoja etteivät kiertele baareissa tai uskalla iskeä naista itselleen. Netistä heitä voi ehkä löytää jos ovat ilmoituksen laittaneet. Tämmöinen voi olla mitä ihanin ja luotettavin aviomies. JA kun hän on uskaltautunut kunnolla tutustumaan niin voit löytää tosi paljon salattuja ihania puolia miehestä ja alat arvostaa entistä enemmän. Ja rakastut:)

liity kuntokeskukseen tai uuteen harrastukseen. niissä on kivoja miehiä. ja sitä paitsi, sitten kun luovut eli et enää etsi vaan hyväksyt itsesi ja elämäsi, niin katoppa vaan: prinssi tulee. mutta feikki-hyväksyminen ei auta.

En ole katsonut ulkomuotoa ollenkaan. Molemmissa miehissä olen ihastunut elämänhallintaan, vakauteen, kykyyn hoitaa asiansa. Totuus on paljastunut vähitellen, kun miehet eivät enää ole jaksaneet näytellä, alistaminen on alkanut, henkinen, taloudellinen ja seksuaalinen väkivalta. Sitten olen ollut vihonviimeinen kusipää, kun olen yrittänyt pyristellä eroon, koska lasten hyvinvointi ja perusturva on minulle kaikista tärkeintä.

Yhteistyössä