Onko mitään mahdollisuutta olla raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "terhi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"terhi"

Vieras
Olin ilman ehkäsyä 18.7. ja 21.7.päivinä ja mulla tuli hirveesti verta 10.8. kiero 28päivää tulloin ja kesti 3päivää vuotoa sit loppui.Nyt on ollut viime päivinä ihan kamala olo laatta lentää välillä ja välillä tuntuu et oksennus tulee ja sitten ei tulekkaan,ruoka ei maistu,paino tippunut hiukan.
Kuukautiset eivät ole alkaneet vaikka ois pitänyt.Testiä en ole tehnyt vielä.
Onko mitenkään mahdollista että olisin raskaana ja nuo oli viimeset kuukautiset minulla??

Tämä on ensimmäinen raskaus minulle ja ihan uusi asia mun elämässäni kun en tiedä lapsista mitään.
Jos testi näyttää plussaa niin näkyykö 8rv sikiö jo ultrassa ja sykkiikö sen sydän jo vai miten nämä menee??Kiitos vastauksistanne :)

Pikkuinen sydän hakkaa jopa kaksinkertaisella nopeudella aikuiseen verrattuna. Kahdeksannella raskausviikolla sydämen toiminta näkyy jo ultraäänessä. Ultraäänitutkimus tehdään näin aikaisin kuitenkin vain esimerkiksi silloin, jos ei olla aivan varmoja raskauden alkamisajankohdasta. Se voidaan päätellä mittaamalla alkion pituus päälaelta perään.

Kyllä yksityisellä ultraavat ilman mitään raskaudenkeston ongelmia jo viikolla kahdeksan. Sitä kutsutaan varhaisultraksi ja suositus on, että raskaus olisi edennet viikolle 8. Sikiön syke voi näkyä hyvällä tuurilla jo aikaisemmilla viikoillakin, muistaakseni 5+..

Voit hyvinkin olla raskaana vaikka sinulla olikin viimeiset kuukautiset tuossa ja oireet kuullostaa raskaus oireilta,nyt vain testin tekoon :)
En tiedä miten ne liikkeet alkaa tuntumaan.

Yhteistyössä