onko mitään mahdollisuutta selvittää sähköpostiosoite?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suku on paras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suku on paras

Vieras
Tietääkö kukaan miten saisin selville onko eräällä kaukaisella sukulaisella sähköpostiosoite? Olen selvitellyt suvun tapahtumia ja sain selville, että miehen serkku asuu Kanadassa. Osoitteen löysin vanhasta kirjeestä, mutta onko mitään mahdollisuutta löytää jostain mahdollinen sähköpostiosoite hänelle (tai hänen miehelleen)? Sähköpostin lähettäminen olis niin paljon nopeampaa ja helpompaa... Olen yrittäny googlen avulla jotain löytää, mutta ei löydy ei.

Tai sitten sitä joutuu pitkästä aikaa ottamaan kynän kauniisti käteensä ja väsäämään kirjeen...

Alkuperäinen kirjoittaja df:
kurkkaa facepookkii

Kurkkasin jo ja sieltä löytyi sama nimi, sama kaupunki... Olin ensin ihan JEE, mutta kävi ilmi, että tämä henkilö ei ollut miehen sukulainen. Tiesi kyllä, että kaupungissa asuu toinenkin saman niminen. Näyttää siis siltä, että kirjeen kirjoittamista pitää alkaa taas harjoittelemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ZXZ:
Mites puhelin numeron kans?

"hipsuilla" ei näyttänyt löytyvän (ainakaan vielä). Pitää katella jos noista vanhoista kirjeistä löytyisi puhelinnumero. Muistaakseni jotain kautta puhelinnumero löytyisi myös googlettamalla.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ZXZ:
Mites puhelin numeron kans?

"hipsuilla" ei näyttänyt löytyvän (ainakaan vielä). Pitää katella jos noista vanhoista kirjeistä löytyisi puhelinnumero. Muistaakseni jotain kautta puhelinnumero löytyisi myös googlettamalla.

me ainaki löydettiin miehen isän puhelinnumero googlella.. laitettiin vaan nimi ja paikkakunta ja johan tärppäs

useista yrityksistä huolimatta ei ole googlen avulla tärpännyt. No se tarkottaa sitten sitä, että saa lyijärin terottaa ja pitää mankua muksuilta kirjepaperia. Toivottavasti löytyy muutakin kuin heppa- tai hello kitty-aiheisia :)

Epätoivon rajamailla (en ole vuosikymmeniin kirjeitä rustaillut) nostan siis vielä, jos sattuisi joku jotain konstia tietämään...

Yhteistyössä