Meillä neiti tulee ensi viikolla 8kk ja on nyt viikon verran hylkinyt rintaa päivisin. Yöllä syö vasta klo 7 ja se on melkein ainoa kerta päivässä milloin rinta kelpaa kunnolla. Olen nyt sitten muutaman päivän antanut korviketta useasti päivässä ja olin ajatellut lopettaa koko imetyksen. Kävin sitten kävin imetyssivustoilla hakemassa päätökseeni jotain "tukea", kun on jotenkin niin epävarma olo mitä pitäisi tehdä ja tuli niin huono omatunto imetyksen lopettamisesta etten enää tiedä mitä tehdä. Mutta itse kysymys on siis, että onko muilla imetyksen vähentäminen/lopettaminen aiheuttanut itkuisuutta eli johtuuko tämä jostain poistuvista hormoneista vai tunteesta, että vauvastani on tulossa taapero? Kuvittelin, että pysyisi vauvana noin vuoteen asti, mutta alusta asti neiti on ollut tosi itsenäinen eli leikkii itsekseen lattialla. Imetys on ollut ainoa hetki, että on viihtynyt sylissä. Nyt kun konttaa ja kävelee tukia pitkin niin ei malttaisi olla yhtään sylissä, kiipeilytelineenä kyllä kelpaan
, huikkaa vaan pusuja leikin lomassa ja sitten taas menee touhuamaan...
malttamaton&prinsessa
malttamaton&prinsessa