onko muilla miehen omat ja omat=yhteiset??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liinu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liinu

Vieras
Stana ku riepoo taas. Ostin makuunista mässyä itelle, mies söi koko pussin, ite söin aluks siitä vähän. No, oltiin risteilyllä, sanoin miehelle että osta sä toi toinen viinapullo jos merkataan maihinnousukorttiin, annan hytissä sit rahat. Ostin myös mässyä ja pähkinöitä laivalta. Matkalla kotiin mies sit sanoo että se toinen viinapullo on sit hänen, kun hän sen osti, olin vaan et aijaha. No nyt se vetelee MUN ostamia karkkeja ja pähkinöitä ilman mitää mutinoita. taas. VITTU et riepoo tollanen. MUN RAHOILLA OSTETUT ON YHTEISIÄ JA KAIKKI HÄNEN OSTAMAT ON HÄNEN OMIA!!!! aaaaaaaarghh!!!

Jooh meilläkin mies syö ensin omansa ja sitten mun. Oon ruvennut piilottelemaan niitä omiani. Tai sitten jos ostetaan yhteinen pussi, joutuu todella kiirehtimään, että itekin jotain saa.

Meillä on taas niin että minun rahat ja yhteiset rahat :), kun mennään kauppaan mies sanoo et mitään herkkuja ei halua, kas kummaa kun kotiin päästään niin rohmuaa yli puolet mun namuista :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jooh meilläkin mies syö ensin omansa ja sitten mun. Oon ruvennut piilottelemaan niitä omiani. Tai sitten jos ostetaan yhteinen pussi, joutuu todella kiirehtimään, että itekin jotain saa.

niin raivostuttavaa!!

Siis ei herranjee.. eikö teil ongelmat ole tuon suurempia? Hyvin menee! Meillä on koti, lapset ja kaikki muukin yhteistä.

ps. mun mies ei tykkääkään karkeista eikö sipseistä ja mä en tykkää kaljasta (vaik kaikki samalta tililtä maksetaankin)

Alkuperäinen kirjoittaja Starslookers:
Meillä ei kyllä laskeskella mitkä on toisen ja mitkä ei :/ outoa mun mielestä :ashamed:

:wave: paitti mun karkkeja ei mennä syömään. tai ainakinnparee jättää mulle niitä ettei oo sit loppu kun meinaan alkaa syömään niitä. ei muualla niin väliä :D

on niin, että kaikki minkä minä ostan, on miehen mielestä yhteistä, ja se minkä hän ostaa, on vain hänen, edelleen, jos minun lapsilla on karkkia, ne ovat yhteisiä, ja pitää antaa hänen lapsilleen (kuten aina antavatkin) mutta jos hänen lapsillaan on karkkia, ne ovat vain heidän, eikä niitä tarvitse jakaa.( tosin hekin useimmiten pistävät namit jakoon)
Paras juttu oli tänään, kun kerroin miehelle, että serkkuni kaupittelee autoaan minulle, koska ostaa isomman ja tuumin, että voisin sen ostaakin, koska se on ihan hyvässä kunnossa, vastikään katsastettu, ja samalla tuumin, että pitää ottaa selvää vakuutuksista ja muista.Mies siihen: mullahan on jo vakuutus, voin ilmoittaa vakuutusyhtiölle, että mulla on uusi auto,johon vakuutus siirtyy. Minä äimänkäkenä kysymään, meinasitko että ostan SULLE auton-(minähän sen kumminkin tasan tarkkaan maksan, eikä hän) pitkästä naamasta päätellen, niin hän oli ajatellut, minä taas ajattelin ostaa sen pojalleni 18v lahjaksi...

Yhteistyössä