Onko muilla miestä, joka ei osaa lohduttaa ja kyttää vaan televisiota?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ina

Vieras
Olen niin kypsä. Mies ei kertakaikkiaan osaa eikä joku silityskään tunnu miltään kun huomaa ettei mies ole siinä tosissaan ajatuksillaan. Katsoo muutenkin vaan koko ajan telkkaria eikä välitä yhteisestä ajasta. En saa häntä illalla viereeni samaan aikaan kun mennään nukkumaan. Eikä hän tykkää nukkua kainalossa vaan ihan eri puolella. Tosi kurjaa.

Täältä löytyy. Mies muutenkin jäyhää mallia, ei puhu koskaan tunteistaan, toiveistaan, unelmistaan. Itse olen syvällisempää tyyppiä ja pitäisin keskustelusta mutta ei niin ei. Itepä olen ukkoni valinnu ja tähän jääny. Kuitenkin ihan hyvä isä ja muutenkin kunnollinen, ei juo/tappele/hakkaa yms. Kaikkea ei voi saada.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täältä löytyy. Mies muutenkin jäyhää mallia, ei puhu koskaan tunteistaan, toiveistaan, unelmistaan. Itse olen syvällisempää tyyppiä ja pitäisin keskustelusta mutta ei niin ei. Itepä olen ukkoni valinnu ja tähän jääny. Kuitenkin ihan hyvä isä ja muutenkin kunnollinen, ei juo/tappele/hakkaa yms. Kaikkea ei voi saada.

Niinpä, kaikkea ei voi saada.. välillä ja menee hermot kun ukkeli on niin helvetin jäykkis ja jos koitetaan keskustella ihan oikeista asioista, niin hymähtelee vaan ja sukii partaansa.. argh! kai ne suomalaiset miehet sit vaan on sellasia..

Alkuperäinen kirjoittaja Ina:
Olen niin kypsä. Mies ei kertakaikkiaan osaa eikä joku silityskään tunnu miltään kun huomaa ettei mies ole siinä tosissaan ajatuksillaan. Katsoo muutenkin vaan koko ajan telkkaria eikä välitä yhteisestä ajasta. En saa häntä illalla viereeni samaan aikaan kun mennään nukkumaan. Eikä hän tykkää nukkua kainalossa vaan ihan eri puolella. Tosi kurjaa.

Teillä kaikilla tuntuu olevan vähän tuollaisia, huonosti olette valinneet!

Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ina:

Teillä kaikilla tuntuu olevan vähän tuollaisia, huonosti olette valinneet!
Nojaa... huonomminkin vois valita. Kuten sanottua, kaikkea ei kaikki voi saada, "täydellisiä" ei riitä kaikille. Ja olen tosiaan tyytynyt siihen ettei puhu mut ei myöskään riehu kännissä.

Ei sitä pyytämättä osaa lohduttaa, ei miehet mitään ajatuksenlukijoita ole, kertokaa nyt ihmeessä jos lohdutusta tarttetta. Ei mulla ainakaan oo hajuakaan siittä minkäasteinen harmitus emännällä on milloinkin päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja TosiÄijä:
Ei sitä pyytämättä osaa lohduttaa, ei miehet mitään ajatuksenlukijoita ole, kertokaa nyt ihmeessä jos lohdutusta tarttetta. Ei mulla ainakaan oo hajuakaan siittä minkäasteinen harmitus emännällä on milloinkin päällä.

No joo, jos mä PYYDÄN lohdutusta niin vastaus on et "ei koirakaan käskien hauku". Että niin! Ja jos en pyydä ja myöhemmin sanon että kun et edes lohduttanu, niin "en mä mikään ajatusten lukija oo".

Olisko tähän tapaukseen mitään hyvää käyttöohjetta, kiitos? ;)

Täällä kans sellanen mies! Siis on kyllä muuten keskustelukykyinen ja viettää mun kans aikaa, mutta annas olla jos mä suutun jostain! Siis kun hän ei halua riidellä, niin ratkaisee sitten asian niin, että istuu kun suolapatsas ja kattoo töllöä eikä sano sanaakaan!

Kuulemma odottaa vaan että tilanne menee ohi! Eikä lohduta jos mä itken, kun on ajatellu että se itkeminen itsessään helpottaa...

Mutta silti valintaani olen tyytyväinen, parempi tuo kuin ex:n riehuminen ja hulluna huutaminen...

Yhteistyössä