Onko muilla ongelmana flirttaileva mies (ilmeisesti tietämättään)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahdistaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahdistaa

Vieras
Mä en jaksa. Kaikki kaverit on kaikonnut, ainoastaan silloin voin kutsua kylään kun mies on pois.
Nyt tutustunut puistossa erääseen äitiin ja lapseen jonka kanssa tulen hyvin toimeen samoin lapset niin mitä teki taas mieheni..
Sanoin, että meille (minulle ja lapselle) on tulossa vieraita, että voit vaikka mennä urheilemaan (tätä aikaa niin toivoo itselleen) niin mitä teki?
Kävi suihkussa, ajoi parran ja oikein taas yritti olla viehättävä eikä vahingossakaan poistunut vaikka toisaalta ruinaa vapaa-aikaa..

Ehkä on selvää (tai sitten ei) että miehellä on muutenkin ollut ongelmia asian kanssa mm. muutama suhde työpaikalla jne.
Miksi jotkut ihmiset kokee halua testata viehätysvoimaansa jatkuvasti?
Ei ole kyseessä teini-ikäinen vaan jo keski-ikäinen säälittävyys.
Raskainta tässä on nyt se, että viehätysvoima puri ja tämä puistotuttavuus kutsui meidät heille huomenna kylään pitkän kaavan mukaan ja painotti että ota sitten miehesi mukaan :( vaikka hänen oma mies ei ole edes kotona..

Kyllä, itse voisin näyttää ovea ko. tyypille mutta pienet lapset pistää ajattelemaan, että jospa muutama vuosi tässä vielä menisi.

Oletko sanonut asiasta suoraan miehelle? Joko nätisti tai sitten ihan suoraan et " mä haluan ettet sä flirttaa ja kaveeraa mun kavereiden kanssa, ne on mun kavereita, hanki omia itselles".

Tai voisko joku sun kaveri sanoa suoraan sun miehelle "me halutaan nyt jutella naisten juttuja, voisitko sä keksiä itselles jotain siksi aikaa" jos sun sanominen ei auta.

Uskon et tuollainen on rasittavaa ja kurjaa, ja ei tilanne varmaan aina sun kavereille ole kiva myöskään. Mä ainakin vaivautusin jos jonkun mies olisi flirtti mua kohtaan. Jos joku sun kaveri, ilmeisesti tämä puistotuttavuus on tällainen, menee tuohon flirttiin mukaan, ei se ihminen ehkä ole kaveruuden arvoinen, vai mitä?
Mä en lähtis kyläilee ja mieltäni pahoittaa, sanoisin sille kaverille et "minä ja lapset tullaan, mut jos sun mies ei oo kotona niin ei mun miehen oo järkeä tulla tyttöjen juttuja häiritsee"ja ilmoittaisin miehelle et sitä ei ole kutsuttu.

Jos haluat kaverin pitää niin jätät ukon kotiin vaikka väkisin tai olet menemättä...
Juu ilmeisesti eukko ny haluaa tavata sitä miestäsi vaikka te mukana kunhan vaan saa lirkutella..
jaksuja!

Ymmärrän kyllä, että on noloa ja ärsyttävää...Mä nostasin kamalan metakan asiasta! Mutta en kyllä käsitä kavereiden kaikkoamista sen vuoksi. Joskus on saattanut omalle kohdalle sattua niin, että toisen mies flirttailee. En sellasiin todellakaan mukaan lähde vaan suhtaudun asiallisesti. Kyllä se sillä loppuu. Eikä se vaikuta mun suhtautumiseen siihen naiseen. Ihan sen miehen oma häpeä se on!

Minusta on erittäin toivottavaa, että mies käy suihkussa ja ajaa parran ennen kuin tulee vieraita kylään! :xmas: Kuka kumma haluaisi haisevaa sikaa vierailleen esitellä? :whistle:

Sensijaan suhde useamman eri naisen kanssa työpaikalla kuulostaa hyvin ongelmalliselta.. :|

tarkoitin siis sitä, että naispuoleiset ystäväni haluavat tavata minua nykyään ilman miestäni joka on siis täysin ymmärrettävää. Myöskään kutsuja enää "pariskunta-iltoihin" ei ole tippunut. Miehellä siis se tapa, että esittää bessre-wisseriä miesten seurassa ja naisten jutuille jaksaa naureskella jne.
Tätä on aika vaikea kuvailla verbaalisesti saati kirjoittaen, mutta olen niin romuna.
Olen sanonut suoraan miehen viestinnästä mutta hän vain toteaa, että joo "mulla on ongelma, naisten kanssa" kun minusta hänellä on ongelma itsensä kanssa.

Tuosta suihkusta ja parranajosta sen verran, että mies meni kyllä vähän noloksi kun pieni lapselle huomautti, että iskä tuoksuu hyvälle ja on ajanut parran, joten se ehkä kertoo kuinká harvinaista se on norm. olosuhteissa, mutta täytyhän sitä vieraan "valloituksen" edessä näyttää parastaan.

En huomenna mene jos mies on tulossa mukaan. En vain jaksa sitä nöyryytystä ja myötähäpeää.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Ymmärrän kyllä, että on noloa ja ärsyttävää...Mä nostasin kamalan metakan asiasta! Mutta en kyllä käsitä kavereiden kaikkoamista sen vuoksi. Joskus on saattanut omalle kohdalle sattua niin, että toisen mies flirttailee. En sellasiin todellakaan mukaan lähde vaan suhtaudun asiallisesti. Kyllä se sillä loppuu. Eikä se vaikuta mun suhtautumiseen siihen naiseen. Ihan sen miehen oma häpeä se on!

mä en jaksa tästä enää metakkaan nostaa koska mies "ei tajua" viestinnänsä vaikutusta. Tähän puistotuttavaan taisi kuitenkin upota nuo mieheni jutut koska koko illan koin olevani "liikaa". Ja nyt heti perään tulee kutsu vaikke hänen mies ole taaskaan paikalla.
en ota kutsua vastaan vain siten saan miehen "pidettyä" kotona.

Mä olisin tuossa tilanteessa niin veemäinen, että kostaisin jotenkin! Lapsellistahan se toki on...En mä kehtaisi kenenkään tutun miehelle alkaa flirttailemaan (itsenihän mä siinä nolaisin), mutta jossain sopivassa tilanteessa esim. ravintolassa. Luulis siitä tajuavan ettei ole hauskaa, kun omalle kohdalle sattuu!

Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Mä olisin tuossa tilanteessa niin veemäinen, että kostaisin jotenkin! Lapsellistahan se toki on...En mä kehtaisi kenenkään tutun miehelle alkaa flirttailemaan (itsenihän mä siinä nolaisin), mutta jossain sopivassa tilanteessa esim. ravintolassa. Luulis siitä tajuavan ettei ole hauskaa, kun omalle kohdalle sattuu!

joskus vuosia sitten, häntä ei paskaakaan nakannut...
Oli ilmeisesti oma missio niin päällimäisenä mielessä.
Hän ei ole koskaan ollut minusta mustasukkainen vaikka olisi todella TARVINNUT olla.
En vain ymmärrä mikä ihmeen tarve hänellä on jatkuvasti testata omaa viehättävyyttään. testaisi joskus edes minuun! (selibaatissa 7kk)

tai hyviä vinkkejä? Parisuhdeterapiaan olemme jonossa, mutta en usko miehen muuttuvan, on siitä puhunut jo 10vuotta. Ja aina löydän itseni tästä.
Pahiten kirpaisee se, mitä puuhaa työpaikallaan, siitä kun ei ole mitään aavistusta.
En vain enää viitsi mennä työpaikan edustusjuhliin, viime kerralla sain niin sääliviä katseita naispuolisilta henkilöiltä, kai ne tiesivät minua enemmän miehestäni.

Otsikossa kirjoitit, että mies flirttailee tietämättään, mun mielestä kuulostaa siltä, että ihan tietoista tuo on. En ikävä kyllä osaa neuvoa, miten miehen saisi tajuamaan, että mikä on sopivaa ja mikä ei. Mut jos hänellä on ollut jo suhteitakin, niin on kyse ei ole todellakaan mistään pikkuasiasta. Minusta kuulostaa siltä, että miehesi ei ole yksiavioista sorttia..ikävä juttu. Toivon että teille löytyisi joku ratkaisu

mutta minusta lukuisat "jutut" kertoo toista. Ehkä tiedostaa mutta nautinto on niin suuri ettei luovu siitä?
En tiedä, jaksaminen on aika vähissä. Lukuistat" Yritän parhaani", ei enää sytytä.
ehkä rupean TODELLA elämään omaa elämää tässä sivussa, vaikka se on täysin vastoin omaa moraalikäsitystäni ja haluani.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jos jollain kokemuksia tai neuvoja miten voisin asiaa vielä lähestyä- kiitos!

siis eihän se ole flirttiä jos mies haluaa ajaa parran kun tulee vieraita? kuvailisitko tarkemmin miten mies käyttäytyy ystäviäsi kohtaan?

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

siis eihän se ole flirttiä jos mies haluaa ajaa parran kun tulee vieraita? kuvailisitko tarkemmin miten mies käyttäytyy ystäviäsi kohtaan?

minusta se oli omituista koska muuten harvoin ajaa partaa ja siitä myös lapsemme huomautti. mutta siis ystäväni eivät enää järjestä tapaamisia missä mieheni on. näemme kaupungilla tai aikaan jolloin mieheni on pois.
siis hän naureskelee täysin typerille jutuille vieraan naisen suusta/mun jutuille mulkoilee jne. Olisin halunnut että hän olisi ymmärtänyt käyttää sitä niin himoitsemaansa vapaa-aikaa kun minulle ja lapselle tuli seuraa mutta väksin halusi jäädä kotiin. Kuten jo sanoin todella vaikea verbalisoida.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

minusta se oli omituista koska muuten harvoin ajaa partaa ja siitä myös lapsemme huomautti. mutta siis ystäväni eivät enää järjestä tapaamisia missä mieheni on. näemme kaupungilla tai aikaan jolloin mieheni on pois.
siis hän naureskelee täysin typerille jutuille vieraan naisen suusta/mun jutuille mulkoilee jne. Olisin halunnut että hän olisi ymmärtänyt käyttää sitä niin himoitsemaansa vapaa-aikaa kun minulle ja lapselle tuli seuraa mutta väksin halusi jäädä kotiin. Kuten jo sanoin todella vaikea verbalisoida.

:o Miten ihmeessä voit katsella tuollaista miestä? :o

kotona yrittää olla niin kivaa ja kohteliasta, mutta mä olen niin romuna ja en edes halua olla hänen kanssaa yleisillä paikolla/ihmisten kanssa koska viestinnällään nauttii vieraiden seurasta ja mua katsoo kun halpaa makkaraa.

tekisi mieli asia nostaa taas kerran pöydälle, mutta aina se menee siihen että olen hysteerisen mustasukkainen jne. lähden tänään heti kun mies tulee kapakkaan nollaamaan päätä. Tämä on niin saatanan raskasta ettei mitään rajaa.

Varmasti on raskasta.

Eräällä tutulla oli sama tilanne miehensä kanssa, olivat olleet kahdeksan vuotta naimisissa (ei lapsia kuitenkaan). Niin lipevä ja flirtti mies kun voi vain olla, mullekin flirttaili aina kun nähtiin vaikka olisi vaimo ollut vieressä, ei haitannut.

Vaimo sitten aina kyllästyneenä tuhahteli miehensä puheille ja oli vaikeana, kun mies puhui mulle mm. että olen "kaunein nainen jonka hän on koskaan tavannut" yms. roskaa. Kauheita loukkauksia siis vaimolle siinä samalla!

Sivulauseessa joskus mainitsi että seksiä ei ole ollut vuoteen ja elivät eri makuuhuoneissa. Mietin aina miten tämä ihana nainen kesti miestään. Vuosi sitten viimein lähti eropaperit vetämään -miehen puolelta. Miehellä oli suhde nuorempaan naiseen jatkunut jo ties kuinka kauan, eikä taatusti ollut ainut hoito.

Mitä tästä opimme? Olet liian kiltti. Siis flirttailu muiden kanssa sotii sun arvoja vastaan? Ok. Hyvät arvot. Ikävä kyllä miehelläsi on täysin eri arvomaailma, joten älä sovella hienoja arvojasi teidän kurjaan suhteeseen!

Miksi sinä tuhlaat ainutta elämääsi, kun todennäköisesti sulle ja sun miehelle käy samoin jossain vaiheessa? Eli joko eroatte tai sinä siedät loppuikäsi hänen käytöstään.

Lapset ei ole syy pysyä liitossa, luuletko ettei lapset aisti tilannetta?

Ai niin, tuo tuttu nainen oli muuten poikaystäväni sisko. Voit varmasti kuvitella, miltä hänestä tuntui kun mies ei jättänyt edes sukulaisnaisia rauhaan.

Yhteistyössä