onko muilla paljon luomia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mää"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mää"

Vieras
mulla on. mietin, huomaako sen välttämättä sitten jos tulee joku huolestuttava muutos...
ei mulla ole mitään suuria luomia eikä tummiakaan, mutta ei ne kaikki hyllä ole just ympyrän mallisia, vaan vähän sinne päin...
en tiedä mistä tää ihosyöpäpelko nyt on tullut :(

Taalla toinen luomikas. Minulle tuli muutos, alkoi kutiamaan ja vetistamaan ja meni aivan mustaksi! Kiireesti leikattiin pois ja patologilta tuli lausunto ettei mitaan solumuutoksia loytynyt - aivan vaarattomiakin voivat muutokset olla. Siita on jo vuosia aikaa mutta olen kuitenkin ottanut tavaksi etta kerran kuukaudessa vahintaan tarkastan peilin edessa koko kehon. Muuten, ihosyopa alkaa luomista paljon harvemmin kuin mita sita luulisi kaiken valistuksen jalkeen.

Mulla kanssa aika paljon luomia, myös kasvoissa. Osa kohollaan, osa ei. Mitään ei ole leikattu, mutta yksi luomi katosi itsestään. Se oli sellainen vaalea kohollaan oleva, rasvaluomiko se on nimeltään. Oli aika ihmeellinen fiilis yksi aamu katsoa peilistä, että niin, mun naamassa ei enää ole sitä rumilusta. Lääkäri sanoi, että saattaa johtua raskauden ja imetyksen hormonaalisista muutoksista.

Osaako joku sanoa, miksi luomet katoaa? Mulla oli kasvoissa vielä pari vuotta sitten kaksi isoa koholla olevaa luomea, mutta yhtäkkiä ne meni litteiksi ja alkoi haalistua. Toista ei näy enään ollenkaan ja toinen ihan hailuna. Olin ajatellut toisen näistä luomista mennä poistattamaan, mutta ei näköjään tarvinnut :D

Osaako joku sanoa, miksi luomet katoaa? Mulla oli kasvoissa vielä pari vuotta sitten kaksi isoa koholla olevaa luomea, mutta yhtäkkiä ne meni litteiksi ja alkoi haalistua. Toista ei näy enään ollenkaan ja toinen ihan hailuna. Olin ajatellut toisen näistä luomista mennä poistattamaan, mutta ei näköjään tarvinnut :D

Luomilla on myös "elämänkaari", ainakin osalla, näin olen kuullut. "Kuollessaan" ne siis katoaa. Multakin on rintakehältä kadonnut muutama, vaikken itse vanha olekaan.

Yhteistyössä