Onko muilla raskauden aikana ollut että kun nukkuu päikkärit niin on huonovointinen kun herää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Naurukohtaus

Aktiivinen jäsen
04.07.2006
3 625
0
36
Alussa se oli ihan kamalaa mutta nyt ollaan jo lähemmäs 30viikkoa ja vieläkin jos satun nukahtaa päikyillle niin herätessä ihan kauhee olo :x Ja se pöhnä olo kestää koko päivän.Tuntuu että suussa maistuu paska ja mikälie töhnä koko ajan ja muutenkin on sellanen alkuraskauspahoinvointi joka kestää koko loppupäivän.En oo ikinä kuullu että kellään muulla olis tällasta ja tää on nimenomaan vaan paksuna ollessa.Yök :x

kyllä mulla on ainaki. ja tiedän yhen toisenki joulumasun jolla on näin. tosi inhottavaa. melkeenpä kärsii siitä mielettömästä väsymyksestä ja sinnittelee väkisinki hereillä, ennemmin ku ottaa päiväunet. :/

Mulla taas herätessä on pakko työntää suuhun jotain mahdollisimman raikasta esim.mandariineja tai vesimeloonia.Makea ei tule kyseseen :x Ja olo ei yleensä helpotu ku vasta nukkumaan mentäessä,kestää siis koko loppupäivän.Olen tehny kaikkeni välttääkseni päikkyjä nyt mutta minkäs teet ku tänäänkin väkisin torkahdin sohvalle ja olo on :x

Mulla toi ei liity raskauteen. Mulla on tullut juuri kuvaamasi olotila ihan aina, jos erehdyn ottamaan päivänokoset. Siksi en tarkoituksella mene koskaan oikoselleen päiväsaikaan.

siis mulla tuommosta vaik en raskaana..jos nukun päillärit,nin herätessä tosi kamee olo, paha maku suussa, just semmonen pöhnä, ihan outo olo muutenki..pitää heti saaha jotain suujun-->suolásta... mikäköhän on... ja yleensä nukun päikyrt kun on päiväruoka syöty,että ei mistään tyhjästä vatsasta voi johtua..

Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
No mulla se olo ei johdu matalasta sokrusta koska sairastan diabetesta ja yleensä herätessä mittaan ja useimmiten se on ihan normaali tai korkea.

Kukaan matalista verensokereista puhunut. Ihan yhtälailla voi tulla niistä korkeista ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
No mulla se olo ei johdu matalasta sokrusta koska sairastan diabetesta ja yleensä herätessä mittaan ja useimmiten se on ihan normaali tai korkea.

Kukaan matalista verensokereista puhunut. Ihan yhtälailla voi tulla niistä korkeista ;)

Toki toki mutta yleinen oletus on aina että aamupahoinvointi johtuu matalasta verensokerista ja käsketään syömään ennen sängystä nousua niin siihen viittasin että mulla ei syömiset auta.

Yhteistyössä