onko muilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

myy

Jäsen
31.05.2004
406
0
16
meillä joka kesäinen ongelma,missä vietämme kesäloman. tai olishan minulla paljonki paikkoja mutta kun se pitäs aina viettää anopin ja apin kans mökillä!!!! appiukko on jo valmiiksi keksiny mitä kaikkea mahdollista mieheni joutuu siellä tehdä.ja mulla on sit se ongelma et en saa tehdä mitään ku anoppi ei anna!!! eli aikani ei kulu siellä en viihdy siellä. viime kesänäki meidän olis pitäny olla siellä hänen mielestään kauemmin.veti herneen nenään ku olimme vaan 4 päivää.ja siitä syystä kun minulla lääkäri nla jota ei voinu peruuttaa.tuumas et ei olis kannattanu etes tulla noin vähäksi aikaa ja oishan tääl ollu tekemistä miehelle.ottaa aivoon tommonen!!!onko muilla samanlaista?

Oletko ajatellut, onko mitään, mitä saisitte sieltä niinkuin "vastalahjaksi" ?
Vai onko niin, että vain te olette se antava osapuoli? Enkä tarkoita vain materiaa!

ai vastalahjaksi? ei sitte yhtää mitään. joskus olis ihan mukava mennä vaan oman perheen kans ja tehä just niinku huvittaa.me nähään muutenki vuoden aikana toisiamme niin olishan tuo suotavaa et sais joskus olla vaan!!! tekemättä yhtään mitään.ja seki et olen mä valmis muutaman päivän olemaan siellaki,mut tarviiko sinne jäädä koko kesäksi?? ei mun mielestä!!! mä haluan reissata muuallaki ku vaan siella mökillä,eikä se näytä menevän kaaliin.ei lapsetkaa kauaa viihdy semmosessa paikassa missä ei mitään leluja yms.heti tykätään #&%?$!* jos me ollaanki suunniteltu muuta ku "heiän viihdyttämistä".

tietenki!!! mut tässä se pointti oli se et vaikka me sinne menisimme niin ei meillä ole velvollisuus tehä just niin ku he heluavat. esim.käymään jossain kylässä,jota me ei tunneta.tai jos me haluttas lähtä laavulle tai vaikka vaan maisemia katteleen ni heti et no miksi te sinne?!!
siis sitä mä niinku hajin et meiän pitäs tehä just niinku ne haluaa. ja kyllähän jonku kaverin mökki on vähä eri asia kuin isovanhempien!!!
hyvä esimerkki on et jos mies häviää pask.alle ulkohuussiin niin heti et no mihis se nyt meni!!! just joo.......
sulle vaan edel. kirjoittaja sul ei ole omakohtaisia kokemuksia!!! mut meiän kavereilla on ja ne olis vähä eri mieltä sun kans. ja ei mua kiinnosta pätkääkää jos sä alistut sun appivanhempien jalkojen alle!!!