Tytön 1,5v neuvolassa annettiin sellainen lappu, jossa piti molempien vanhempien täyttää useampi sivuinen lomake lapsen kehityksestä, vuorovaikutustaidoista ym. Täytettiin ne ja lähetettiin oyssiin. Sieltä soitettiin että meidän perhe (siis tuo tyttö ja me vanhemmat) on valittu jatko tutkimukseen. Pitäs mennä siis oyssiin. Ne tekee siellä tutkimusta kehityksestä, vuorovaikutuksesta, psyykkisestä kehityksestä ym.
Ne haastattelis meitä ja kuvais vuorotellen tyttöä minun ja mieheni kanssa, että millainen vuorovaikutus meillä on lapsen kanssa. Sitten joku ammattilainenkin kommunikois tytön kaa. ym ym.
Toisaalta ois mielenkiintoista mennä. Kuulis miten tyttö on kehittynyt ja autettas heidän tutkimusta. Mutta mua vähän karsastaa tuo videointi. En osaa olla normaali jos ne kuvaa mua. :kieh: :kieh:
Kestää 2-3h. Huomiseen mennessä pitäs päättää mennäkkö vai ei.
Onko teiitä pyydetty tähän tutkimukseen? Menittekö ja millaista oli???
Ne haastattelis meitä ja kuvais vuorotellen tyttöä minun ja mieheni kanssa, että millainen vuorovaikutus meillä on lapsen kanssa. Sitten joku ammattilainenkin kommunikois tytön kaa. ym ym.
Toisaalta ois mielenkiintoista mennä. Kuulis miten tyttö on kehittynyt ja autettas heidän tutkimusta. Mutta mua vähän karsastaa tuo videointi. En osaa olla normaali jos ne kuvaa mua. :kieh: :kieh:
Kestää 2-3h. Huomiseen mennessä pitäs päättää mennäkkö vai ei.
Onko teiitä pyydetty tähän tutkimukseen? Menittekö ja millaista oli???