Onko muita huonoja äitejä tänään pastalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuu-tikki2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tuu-tikki2

Aktiivinen jäsen
31.08.2007
1 603
0
36
Mä.....
- en oo vieny lapsia ulos koko päivänä, kun en jaksa vaikka ulkona loistava ilma...
- valitan huonoa oloani kaikille kenen kanssa oon juttusilla (puhelimessa ja miehelle aamulla) koska oon nyt sen flunssan kourissa
- en mene ite nukkumaan, vaikka lapset nukkuukin nyt ja voisin itekkin huilata, mutta roikun täällä ja narisen kaikesta...
- ollaan tuijoteltu kahta dvd:tä aamupäivä lapsien kanssa....
- en oo jaksanu edes pyykkiä pestä vaikka pyykkivuori uhkaa vaarallisesti jo kaatua eteisen puolelle kodinhoitohuoneesta...

Mutta olen sentään ruuan tehny lapsille ja ruokkinu ne :saint:

Tyttö valvotti jälleen kerran koko aamuyön, äiti torkkui sohvalla koko aamun, antoi neitin levitellä tavarat ympäriinsä, lämmitti lapselle sentään eilistä ruokaa - ja sitten jotkut kuvittelee, että täydellinen äiteys on jotain pirun kestovaippailua :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja VesiMelonit:
Tän mä voitan!

-Vein pojan aamulla pph:lle, menevät sirkukseen.
-Tyttö putos sängystä, kun nukahdin imettäessä.

Pah, mut mäpä olen saanut lapsen putoamaan portaat alas, nyt mä lyttään sut maanrakoon, oon huonoin kaikista :D

täällä kans yks :wave:
tää päivä on pyllystä, siksi en ole jaksanut oikeastaan mitään :whistle: käytiin me kaupoilla aamupäivällä mut enempää ei jaksa mikään nappaa. melkein tekis mieli olla huono äiti kissoilleki ja jättää niiden vessa siivoamatta mut se kai on pakko tehdä |O kukahan meillä ruuan laittaa tänään?

Alkuperäinen kirjoittaja mitä:
[ - ja sitten jotkut kuvittelee, että täydellinen äiteys on jotain pirun kestovaippailua :laugh:

en ihan tajunnut tota kohtaa??[/quote]

Kun tästä on mullekin kettuiltu, että kestovaippailen yms ja tuolla toisessa ketjussa joku tämänkin piirteen siellä tilitti :xmas: Oliskin kivaa, kun se vaippalaadun käyttö saisi lapsen vaikka nukkumaan yönsä kokonaan :xmas:

:wave: :wave: Puuha-Pete,Pirpanat sekä Lazy Town ovat kukin vuorollaan toimineet lapsenvahtina koko aamun,tyttö sai lounaaksi herkullista,pitkällä perinteellä tehtyä Saarioisten lihaperunasoselaatikkoa. Ulos en ole menossakaan,koska olen kipeä enkä muuten ole pariin päivään muutenkaan käynyt.Että diplomia otetaan vastaan :xmas:

Täällä minäkin narisen ja väittelen kun voisin nukkua kun vauvakin niin tekee.
Isommat katsovat dvdltä piirrettyjä. Ei olle myöskään käyty koko päivänä ulkona, eikä koskaan nukuteta nuorimmaista ulkona muutenkaan. Olen antanut vauvan istua sitterissä lelujensa parissa aika pitkään kun olen löhönnyt ja ollut koneella. Vauvalla on vieläkin yön jäljiltä olevat sukkahousut (poikavauvalla) ja body. Isommat heiluu myös sukkiksissa ja t-paidoissaan. Söivät juuri eilistä makaronilaatikkoa mikrossa lämmitettyä.

Minullapa on päälläni pyjaman housut ja samaasarjaa oleva toppi, hiukset on pystyssä enkä ole aloittanut edes ruokaa laittamaan kun mies tulee töistä, enkä aio laittaakaan kun käydään tänään vaikka muualla syömässä :xmas:

No mitäs sitten vielä, kai tässä on jo riittämiin...

Kiva, että on muitakin, jotka vaan ei jaksa mitään nyt. Mulla taitaa päänsärky taas uhkaavasti tulla, joten taidan painua tonne peiton alle vielä hetkeks, ennenkun lapsukaiset herää uniltaan...moro :wave:

Onneks miehelle riitti myös sitä eilistä ruokaa ja se heräsi vasta äsken ja lähti iltavuoroon, niin ei ehtinyt kauaa katsella mua tukka pystyssä ja pölähtäneen näköisenä, mut rakkaus se vaan sokaisee ja kuulemma hyvältä näytin siitä huolimatta

Mä heräsin aamulla kello 7.00 kun poikanikin heräsi, keitin aamupuuron, sen jälkeen askartelimme joukukortteja pojan kavereille, sitten tein jauhelihakeiton, syönnin jälkeen lähdimme ulkoilemaan, tultiin sisälle ja tulin koneelle, en jalsa nyt leikkiä pojan kanssa vaan palstailla joten poika rakentaa legoilla yksin.. Olen huono äiti, kun en leiki kokoajan pojan kanssa..

ainiin unohdin kertoa että isoja ruoan murenia (makaronilaatikosta ja joulutortuista lähtöisin) on lattialla pöydän ympärillä ja keittiössä, potkin niitä äsken vaan pöydän alle piiloon :)

Yhteistyössä