?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minäkin haluan joskus saada:Meidän suhde olisi siinä tapauksessa kaatunut jo aikoja sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Jep. Mä en tykkää, eikä mies tykkää. Meillä suut eivät kosketa koskaan sukuelimiä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Jep. Mä en tykkää, eikä mies tykkää. Meillä suut eivät kosketa koskaan sukuelimiä.
Samoin.
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja no:sitä en tiedä varmasti nuoleeko pimppaa, mut ei ainakaan mun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja no:sitä en tiedä varmasti nuoleeko pimppaa, mut ei ainakaan mun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja gh:meillä ei tollasta harrasteta koskaan, muita juttuja kyllä. En oo koskaan saanu muuta ku isoja ällötyskohtauksia jos on halunnu....
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Jep. Mä en tykkää, eikä mies tykkää. Meillä suut eivät kosketa koskaan sukuelimiä.
Samoin.
Täh?? Ja musta on ihanaa antaa miehellikin suuseksiä...en tajuu...
Alkuperäinen kirjoittaja Awna:Joo.. täällä ei mies nuole kun en anna. Ei se osaa.. En saa siitä mitään nautintoa. :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras::wave: