Onko muita,joilla ei ole vappusälää kodissa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muuhahainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

muuhahainen

Aktiivinen jäsen
04.02.2007
4 844
0
36
:saint: meillä pyörii muutama ilmapallo jaloissa..ei muuta.. :ashamed:

munkit on valmismunkkeja pakastimesta ja tuttu teki simat..

oon ollut laiskimus :D enkä oo ikinä tehnyt simaa taikka munkkeja itse...

Mä en vaan jaksa ymmärtää sitä ideaa että päiväksi levitetään kotiin jotain käsittämätöntä sälää ja sitten seuraavana päivänä saa olla siivoomassa. Ei kiitos. Minä meen vasta huomenna kylläkin töihin, mutta en ajatellut siivoilla yhtään. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Hari Mao:
Mä en vaan jaksa ymmärtää sitä ideaa että päiväksi levitetään kotiin jotain käsittämätöntä sälää ja sitten seuraavana päivänä saa olla siivoomassa. Ei kiitos. Minä meen vasta huomenna kylläkin töihin, mutta en ajatellut siivoilla yhtään. :kieh:

joo.vähän sama juttu..mukulat käyvät tivolissa ja koulussa on vappujuhlat..eiköhän tuo riitä. :)

Ihanaa että löytyy samoin ajattelevia. Hieman jo podin huonoa omaatuntoa kun en munkkia paista niinkuin kaikki muut äidit, mutta jos nyt suoraan sanon niin evvk. Kaupasta saa. :D

Meillä on pienet lapset ja tulee kaveriperhe viettämään meille vappua! Serpentiiniä ja ilmapalloja laitetaan ja syödään vappuherkkuja. Täysin "lasten" vappu ilman minkäänlaisia terästyksiä (Niin kuin aina). Kivaa! =)

meillä ei ole vielä mitään.. huomenna tod. näköisesti ostan pojalle vappuhuiskan vapputorilta mutta siihen se sitten jää.. on niin pieni ettei vielä ymmärrä koko vappua.. ehkä sitten muutaman vuoden päästä...

Tänää tuos mietin, et ku poju lähtee mummilaan, etten ostais mitään vappusälää, mut taidan kuitenkin käydä hakee ilmapalloja, serpentiiniä ja pojulle vaiks vappuhuiskan ja jonkun naamarin töiden jälkeen, ni saapi mummilaan mukaan ja sit on vappupäiväks kotona jotain...

ja munkit unohin ihan kokonaan...niitä pitää tänää paistella...

koristuksia ei tule. Sen verran laiska olen siivoamaan että serpentiinin riekalaieta en halua sohvan takaa enää juhannuksena enkä jouluna löytää.
lapsilla on koulussa (ja aikanaan oli tarhassa) vappunaamiaiset ja se saa riittää, eivät kaipaakaan enempää.
Simaa ja munkkeja tai tippaleipiä yhdestä konditorialiikkeestä ja se riittää meille kaikille paitsi että kakkonen ei noista herkuista perusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Hari Mao:

Mulla on ihan sama mielessä. Joskus menneinä vuosina kun tuli serpentiiniä leviteltyä niin sitä löytyi sitten vielä juhannuksenakin sohvan takaa :laugh:
Vaikka aikaahan mulla olis siivota kun mies loppuviikon töissä ja itse täällä äitiyslomakärvistelijänä, mutta silti. Laiskuus voittaa. Hei haloo, kyse yhdestä (tai kahdesta) päivästä!

Eipä tule meillekkään mitään vappusälää... :headwall:
Oon kai sit niin laiska siivoomaan, :headwall: että en viitti yhenillan takia niitä laittaa.. :whistle:

Foliopallon poika saa, mutta siihen se vappusälät jääkin.. :D

no ei yhtään mitään vielä, munkit tulee tarhalta, kun myyvät kannatusmunkkeja, ja foliopallot pitänee käydä tänään hakemassa... mä oon tänä vuonna tylsä vappuäiti :xmas: mut mies on töissä yön, joten vappufiilis ei kovin korkealla..

Yhteistyössä