Onko muita joilla kovia MAHA kipuja ennen synnytyksen käynnistymistä???:O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "piparminttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"piparminttu"

Vieras
elikkäs, tässä parin pv ajan supistellut todella napakasti, kipeitä, säännöllisiä,mutta ei kohdunsuun tilanne ollut eilisten supistelujen jäljiltä ainakaan vielä muuttunut mihinkään (k.suu siis reilu 3,5cm auki ja limatulppa irronnut 11pv sitten, kanavaa ei yhtään jäljelä)
Nyt tänään maha on oudon kipeä,kävely vaikeeta kun sattuu mahaan..oliskohan tässä jo lähtö lähellä??
onko muita joilla maha mennyt todella kipeäksi ennen synnytyksen käynnistymistä? (ei siis supistele, vaan on KIPEÄ)

no sehän tässä mua hämää nyt ku mulla ei suoli oo tyhjentyny ainakaan :O maha on vain sika kipeä.. :S tieten voi enteillä nyt sitte sitä että kohta sitä istutaan arabian päällä ja seuraavaksi makoillaan salissa :DD

[QUOTE="piparminttu";23968312]no sehän tässä mua hämää nyt ku mulla ei suoli oo tyhjentyny ainakaan :O maha on vain sika kipeä.. :S tieten voi enteillä nyt sitte sitä että kohta sitä istutaan arabian päällä ja seuraavaksi makoillaan salissa :DD[/QUOTE]

luulen että näin käy =) onnea vielä!

no ei tuolla eilisellä ainakaan ollut mitään vaikutusta, oksettava olo kesti läpi yön, mutta ei kummastakaan päästä tullut mitään :D liekö muutenvain joku huono-olo jutska.. :O
äh..

Yhteistyössä