meillä on vain yksi lapsi ja nyt palloilen koko ajan että yrittäiskö toista vai ei. vielä puoli vuotta sitten olin vahvasti sitä mieltä, että en todellakaan tahdo enempää lapsia. olen nuori joten mieli voi muuttua mutta en tahdo kuitenkaan lapsia kauhean isolla ikäerollakaan, koska en meinaa koko elämääni viettää ns. lapsiperhe-elämää. olemme molemmat miehen kanssa isoista perheistä ja omat veljeni ovat miulle maaliman tärkeimpiä. mutta toisaalta ajattelen sitäkin, mikä tosin on aika tyhmää, mutta en tahtoisi jakaa rakkauttani kenenkään muun kanssa kun pojan. en tahtoisi enää uutta rakastettavaa, vaikea selittää mutta toivottavasti edes joku tajusi. sitäkin pelkään että pojasta tulee yksinäinen isona, ettei ole sisaruksia keihin turvata niinkuin minä teen. aina tosin ajattelen että onhan niitä serkkkuja ja toivottavasti saa paljon hyviä ystäviä.
lisäksi on myös se, että en tahdo uutta odotusaikaa (vihasin sitä) ekä taatusti tahdo synnyttää, ja luulen että en kestäisi sitä vauva-aikaa, koska edellinenki oli rankka. mukavuuden halua löytyypi miulta kans.
lisäksi on myös se, että en tahdo uutta odotusaikaa (vihasin sitä) ekä taatusti tahdo synnyttää, ja luulen että en kestäisi sitä vauva-aikaa, koska edellinenki oli rankka. mukavuuden halua löytyypi miulta kans.