K
kompromissinimi :(
Vieras
Tai no, nyt taas harmittaa ja kovasti. Välillä olen jo ihan sinut sen nimen suhteen ja tyytyväinenkin siihen, että löysimme nimen joka oli molemmille ok, välillä taas melkein häpeän sanoa tyttöni nimeä kun joku sitä kysyy.
Tyttömme on Sara Maria. (Ja anteeksi nyt kaikki kaimojen äidit)
Välillä onnistun löytämään Sarasta söpöyttä ja ihanuutta, välillä se vaan tuntuu kovalta, tylyltä nimeltä, kuten toinenkin nimi. On se todella paljon parempi kuin miehen ehdotukset, mutta silti harmittaa, kun sain ikioman tyttöni ja maailma olisi ollut ihania nimiä täynnä niin miehen kanssa ei vaan saatu tätä asiaa sutjaantumaan.
Miehen ehdotuksia oli:
Tara (ja tätä yritti vetää läpi viimeiseen asti)
Rita
Armi (hirveeeeee)
Mira, myös Ira olisi käynyt
Pirkko
Katri (josta väännetty Kati oli toinen kompromissivaihtoehto)
yms.
Itse taas olisin haaveillut näistä:
Emilia
Olivia
Sofia
Eveliina
Lilja/Liljaana
Julia/Juliaana
Isabella
Jasmin
Mies tyrmäsi mun ehdotukset heti. Ne on kuulemma nysveröitä hienohelmapulleroiden miehen mielestä todella noloja nimiä
Niin joo ja jos poika oltaisiin saatu niin mies olisi tahtonut siitä Petrin, Jeren tai Henrin
Ja itse taas esim. Joonatan, Elias tms.
Lopulta saatiin toi Sara sovittua ja kumpikaan meistä ei ole oikein tyytyväinen. Plääh. Onko muilla käynyt näin?
Tyttömme on Sara Maria. (Ja anteeksi nyt kaikki kaimojen äidit)
Välillä onnistun löytämään Sarasta söpöyttä ja ihanuutta, välillä se vaan tuntuu kovalta, tylyltä nimeltä, kuten toinenkin nimi. On se todella paljon parempi kuin miehen ehdotukset, mutta silti harmittaa, kun sain ikioman tyttöni ja maailma olisi ollut ihania nimiä täynnä niin miehen kanssa ei vaan saatu tätä asiaa sutjaantumaan.
Miehen ehdotuksia oli:
Tara (ja tätä yritti vetää läpi viimeiseen asti)
Rita
Armi (hirveeeeee)
Mira, myös Ira olisi käynyt
Pirkko
Katri (josta väännetty Kati oli toinen kompromissivaihtoehto)
yms.
Itse taas olisin haaveillut näistä:
Emilia
Olivia
Sofia
Eveliina
Lilja/Liljaana
Julia/Juliaana
Isabella
Jasmin
Mies tyrmäsi mun ehdotukset heti. Ne on kuulemma nysveröitä hienohelmapulleroiden miehen mielestä todella noloja nimiä
Niin joo ja jos poika oltaisiin saatu niin mies olisi tahtonut siitä Petrin, Jeren tai Henrin
Lopulta saatiin toi Sara sovittua ja kumpikaan meistä ei ole oikein tyytyväinen. Plääh. Onko muilla käynyt näin?