Onko muita, joilla on erilainen nimimaku kuin miehellään? Mua edelleen harmittaa tyttömme nimi :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kompromissinimi :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no meidän tytöllä on sun listalta yks nimi, tosin vähän erilailla kirjoitettuna. vai että nysverö pullahelmanimi. Just joo.

Mun mielestä Sara on todella hyvä kompromissi, kun näkökohdat noin erilaiset. Mun mielestä Sara on hyvä nimi, mutta siitä tulee vain tyhmä mielleyhtymä tuohon ärsyttävään Sara LaFountainiin.

Kyllä mä olisin tyttärelle valinnut nimen mielummin miehesi kuin sun listalta vaikkei nyt ehkä kaikkien mieleinen lista olekaan. Sun listalla olevat nimet (tai ainakin osa niistä) on älyttömän yleisiä nykypäivänä. Huutaa Sofiaa tai Emiliaa niin kymmenen päätä kääntyy. Sara sen sijaan on ihan älyttömän nätti ja yksinkertaisen kaunis nimi, jonka minäkin voisin laittaa tyttärelleni jos vielä sellainen sattuis joskus syntymään.

Ja Katrista aika harvoin väännetään lempinimeä Kati joten se on ihan turha murhe...

Kyllä mä olisin tyttärelle valinnut nimen mielummin miehesi kuin sun listalta vaikkei nyt ehkä kaikkien mieleinen lista olekaan. Sun listalla olevat nimet (tai ainakin osa niistä) on älyttömän yleisiä nykypäivänä. Huutaa Sofiaa tai Emiliaa niin kymmenen päätä kääntyy. Sara sen sijaan on ihan älyttömän nätti ja yksinkertaisen kaunis nimi, jonka minäkin voisin laittaa tyttärelleni jos vielä sellainen sattuis joskus syntymään.

Ja Katrista aika harvoin väännetään lempinimeä Kati joten se on ihan turha murhe...

Siis Sarahan on ihan yhtä yleinen kun nuo sofiat ja emiliat nykyään. Löytyy top 10-listalta? Meidänkin päiväkodissa on 2, pihapiirissä toiset 2.

meillä väänneettiin tän viidennen nimeä,tytölle olis ollu vaikka kuinka mutta poika meinas jäädä ilman nimeä.Minä lopulta "päätin" mikä nimi pojalle annetaan jamiehen ei lopulta auttanu muu kuin taipua kun ristiäiset painoivat päälle ja hällä ei ollu parempaakaan ehdotusta:)
oon taas raskaana ja edelleen tytölle ois jo nimi valmiina,pojalle sais taas miettiä -mulla kun tietyt vaatimukset nimien suhteen joita mies ei taas ymmärrä

Tara tyttö, eli se ois ollu paras ;) Saraa on aika paljon mutta jos se ei haittaa niin ei kai sillä oo väliä..eka lista oli parempi vaikka pari kauheeta siinäkin oli..

Yhteistyössä