Onko muita, joilla on mies, jolla EI OLE suuri palkka ja iso omaisuus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lilith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lilith

Vieras
Olen alkanut todella ihmetellä, että eikö naisille tosiaan mikään muu merkitse kuin se, että miehellä on rutosti rahaa ja mittava omaisuus.

Minulle on puoli sukua hokenut koko suhteemme ajan, että en voi olla onnellinen mieheni kanssa jne. Hänellä on ollut työttömyyskausia eikä rahan kanssa muutenkaan ole hurraamista, mutta tulemme toimeen ja se riittää minulle. Onhan välillä ollut vaikeaakin, mutta niin kai jokaisella yhden sun toisen asian kanssa. Nykyisen mieheni kanssa olen onnellisempi kuin kenenkään koskaan, minun on hyvä olla hänen kanssaan.
Toki siinä menee minullakin raja, että jos mies ei edes yrittäisi mitään. Äidiksi en kenellekkään ala.

Onko siis muita, joiden päämäärä elämässä ei ole maallinen omaisuus? Onko se nyt jotenkin väärin (niin kuin sukuni antaa ymmärtää) että en halua miestäni rahasta vaan rakkaudesta.

Täällä yksi! Ja olen onnellisempi kuin koskaan ;) Toimeen tullaan, kaikki tarvittava meillä on. Kuitenkaan ei ihan köyhiäkään olla, joskaan ei ulkomaanmatkoja tehdä. Työttömyyskausia miehellä on, joskaan ei omasta syystä vaan tästä tuppukylästä johtuen, läpi vuoden ei vaan hommia riitä. Tämä riittää meille :)

Ei ole omaisuutta ja työtkin on pätkää, eli omaisuutta ei pääse kertymäänkään.
Silti me kumpikin haaveilemme että jossain vaiheessa maalista mammonaa olisi kertynyt sen verrranettä saataisi oma koti =) Onneksi elämää on edessä ja mikään paikalleen jämähtäjä tuo mieheni ei ole.
Sen takia enmiestäni alkaisi jättämään ettei lompakko pullistele.

Yhteistyössä