Onko muita joilla stressi tekee pahoinvointia? Mä en kestä ennää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yrjöttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Yrjöttää

Vieras
Elämä on pyöritellyt mua miten sattuu ja kamala pahoinvointi on astunut mukaan kuvioon. Herään siihen välillä öisinkin ja oon ihan valkoisena ja kylmänhikisenä :/ Tutkittu on ja lääkäri totesi sen liittyvän stressiin. Sitä se ei osannut sanoa miten tätä oloa saisi helpotettua :O Stressiä pitäisi tietysti vähentää, mutta se ei aina onnistu. En jaksa enään voida pahoin :( Osaisiko joku jeesata vähän? :)

Ehkäpä auttaisi, mutta en pysty asioita muuttamaan kovin nopeaan tahtiin. Ja tiedän että ne muutoksetkin on sellaisia jotka stressaavat :( Heräätkö säkin joskus öisin tuollaisiin kohtauksiin? Ne on ihan järkkyjä..se fiilis kun herää kesken unien ihan hikisenä, oksettaa ja pyörryttää...yyyhhh..

Kuulostaa liian yksinkertaiselta neuvolta mutta rauhallinen hengittäminen (=palleahengitys) auttaa stressiinkin. Hengitystahti häiriiintyy valitettavasti aika helposti ainakin minulla mutta sinnikkäästi vaan takaisin palleahengitykseen. :)
B-vitamiinilisät ovat hyvästä myös, kunhan tolkussa pysytään annostuksen suhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja nähty on;28018811:
Kuulostaa liian yksinkertaiselta neuvolta mutta rauhallinen hengittäminen (=palleahengitys) auttaa stressiinkin. Hengitystahti häiriiintyy valitettavasti aika helposti ainakin minulla mutta sinnikkäästi vaan takaisin palleahengitykseen. :)
B-vitamiinilisät ovat hyvästä myös, kunhan tolkussa pysytään annostuksen suhteen.

Kiitos :) Yritän treenata tätä. Huomaan kyllä, että alan hengittää väärin huonon olon iskiessä ja se varmasti vaan pahentaa tilannetta.

Yhteistyössä