Onko muita, joilla tuntuut mahassa "liikettä" vaikka ei ole raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Aivan kummissani täällä.. Ekoilla kerroilla ajattelin, että siellä suoraan sanottuna pieru kiertä, mutta kun se jatkuu ja jatkuu.. välillä tuntuu kuin olisi elohiiri mahassa.. sellaisia hentoja kupruja siis tuntuu..Mitä kummaa tämä voi olla? Ja raskaana en 100% varmuudella ole..

Ne on ilmavaivoja ja niitä on kaikilla. Jostain syystä vaan vasta raskauden jälkeen ne alkaa liittää raskauteen. Ei sitä ikinä ennen ajatellu, että juku, olenkohan raskaana, kun joku suolimutka poksahteli =)

olen kokenut noita ja katilon mukaan ne voi myos olla lahtoisin korvien valista koska ihmisella on myos ns kehomuisti. raskaus on niin iso asia elamassa ja elimistossa etta se jattaa jalkensa muuallekin kuin vatsanahkaan. valttamatta ei siis ole pelkastaan ilmavaivoja

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Juu tuntuu täälläkin! Mä oon ajatellut niin että sitä tosiaan tulee raskauden jälkeen tietoisemmaksi tosta mahan seudusta ja sen takia kuulostelee niitä haamupotkuja :D

varmaan noin.
väilillä hämää pahasti kun ihan kuin vauva potkisi

joku täällä kirjotti jokin aika sitten tutkimuksesta jossa kerrottiin haamupotkuista,että naisen keho on suunniteltu synnyttämään 5 lasta ja keho jotenki kaipaa sitä vauvaa?! vai miten se nyt meni.Mutta itselläkin on ollu haamupotkuja. Nyt sitten viidettä odotetaan.loppuukohan haamupotkut sitte?

Yhteistyössä