Onko muita, joista on IHANAA että lapset on tehty?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unadoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unadoo

Vieras
Vauvakuume oli kaksi kertaa ja seurauksena kaksi lasta. Mutta tämä on kyllä tässä, en jaksa enää valvomista, raskautta jne... lapset on jo isoja ja voi tehdä jo kaikenlaista kivaa yhdessä enemmän kuin pikkulapsiaikana. Ja nyt on taas aikaa keskittyä myös omiin juttuihin ilman huonoa omatuntoa. Onko muita jotka ajattelee samoin? lähipiirissä monet taas toivoo lisää lapsia, mutta itse en tosiaankaan enää halua :)

Oli ihanaa, kun lapset oli tehty. On ihanaa, kun nuo 8 v ja 6 v on jo vuosia olleet niin helppoja, ja ovat päivä päivältä vähemmän vahdittavia.

Ja on ihanaa, kun muutettiin mieltämme ja pantiin alulle vielä yksi :D

Omiin juttuihini olen osannut keskittyä aina, ilman huonoa omatuntoa, vaikka perheessä olikin vauva ja taapero. Olen osannut ottaa myös oman aikani. Ja aion osata kolmannen lapsen kohdalla sen vielä hiukan paremmin :)

Siis joo kyllä, esikoinen ja toinen mahassa. Tässä on meidän lapset. Kotona vielä sen 3-vuotta ja sitten työelämään ja toivottavasti talo jossain vaiheessa :)

No et tietenkään kaipaa lisää lapsia, jos on lapsiluku täynnä. Mulla yksi lapsi ja toinen vielä haaveissa, ehdin kyllä nauttia elämästä sen verran ennen lastentekoa (ensimmäinen syntyi, kun olin 33-v.), että nyt on ihana hetken hengähtää kiireetöntä kotiarkea ennen kuin lapsi on sen verran iso, että voidaan jatkaa matkustelua jne. elämää. Ihan kummallinen aloitus, sori vaan :)

[QUOTE="vieras";25890416]No et tietenkään kaipaa lisää lapsia, jos on lapsiluku täynnä. Mulla yksi lapsi ja toinen vielä haaveissa, ehdin kyllä nauttia elämästä sen verran ennen lastentekoa (ensimmäinen syntyi, kun olin 33-v.), että nyt on ihana hetken hengähtää kiireetöntä kotiarkea ennen kuin lapsi on sen verran iso, että voidaan jatkaa matkustelua jne. elämää. Ihan kummallinen aloitus, sori vaan :)[/QUOTE]

Ööööh.. mitenköhän niin kummallinen aloitus?

Lähipiiriin kuuluu ihmisiä, jotka aina haaveilee "vielä yhdestä" ja vauvakuumeilevat vaikka lapsiluku on periaatteessa täysi.

Ja kyllä ne ekat 0-4 vuotta on ainakin itsellä ollut niin intensiivistä aikaa että aika on mennyt pääosin ihan lasten hoitamiseen ja arjen pyörittämiseen.

Joo, mutta... meidän lapset ovat nyt 16v, 13v ja 11v, eikä heistä saa oikein ketään enää syliin. Paljon halaillaan, mutta sylittelyä olen huomannut kaipaavani. Onneksi tädin kullat eli siskoni lapset 5v ja 3v tulevat mielellään välillä hetkeksi myös tädin syliin =)

Joo kyllä! Ainoa vaan, että tein lapseni aika nuorena, ja nyt sinkkuna tapailemani miehet vasta alkavat haaveilla perheestä... Ja näkevät mussa todistettavasti toimivat munasarjat. :D Että sen verran oon joutunut pohtimaan, että jos tosirakkaus iskee ja kovaa, ja mies alkaa sitten haluta omaa lasta, niin oisko musta vielä siihen? En osaa kyllä just nyt sanoa siihen mitään. En nimittäin halua enää ikinä myöskään erota lasteni isästä, ei ollut mitään herkkua se.

Ööööh.. mitenköhän niin kummallinen aloitus?

Lähipiiriin kuuluu ihmisiä, jotka aina haaveilee "vielä yhdestä" ja vauvakuumeilevat vaikka lapsiluku on periaatteessa täysi.

Ja kyllä ne ekat 0-4 vuotta on ainakin itsellä ollut niin intensiivistä aikaa että aika on mennyt pääosin ihan lasten hoitamiseen ja arjen pyörittämiseen.
aivan. Itse kuulun tähän ryhmään että periaatteessa lapset kaksi kipaletta on tehty, ovat 7 ja 5v mutta silti en ole varma lapsiluvusta tai siis haaveilen välillä kolmannesta ja välillä olen että ei ikinä :)

Ehdottomasti olen tyytyväinen jo "isoihin" lapsiin eli kuopus eskarissa. On jo helpompaa ja vauva-ajan koliikit, allergiat ja astmat ovat jo helpottaneet! Nyt on aikaa itselle ja omille harrastuksille ja ystäville ihan eri tavalla kuin vauva- leikki-ikäisten kanssa.

Vauvakuume oli kaksi kertaa ja seurauksena kaksi lasta. Mutta tämä on kyllä tässä, en jaksa enää valvomista, raskautta jne... lapset on jo isoja ja voi tehdä jo kaikenlaista kivaa yhdessä enemmän kuin pikkulapsiaikana. Ja nyt on taas aikaa keskittyä myös omiin juttuihin ilman huonoa omatuntoa. Onko muita jotka ajattelee samoin? lähipiirissä monet taas toivoo lisää lapsia, mutta itse en tosiaankaan enää halua :)

Ehdottomasti samaa mieltä.

Lapset, ne ihanat kullanmurut, on nyt tässä, enempää ei tule.

Tuli tunne nuorimmaisen ollessa sylissä synnärillä, että tämä meidän perhe on koossa nyt. Kolme on hyvä määrä meille, vanhin on koulussa, keksimmäinen menee syksyllä eskariin ja nuorin täytti kolme. Vaikka olemme nuoria, niin tuntuu että tämä päätös pitää. Raskausajat ovat olleet aika hankalia, joten en senkään puolesta halua enää lähteä yrittämään. Vauvat ovat ihania, ja pidän mielelläni sylissä toisten vauvoja ja annan huomiota mutta en koe vauvakuumetta kyllä yhtään. Pikemminkin huokaan mielessäni, ihanaa että meillä ne ajat ovat ohi :)

Meidän lapset on vielä pieniä, mutta tällä hetkellä ne on ainakin tässä ja toivon, että en mene tulevaisuudessa unohtamaan kuinka rankkaa tämä pienten kanssa elo on :D. Vaikka varmasti yksi pieni sitten myöhemmin, kun en enää opiskele ja entiset on jo "isoja" ei olisi yhtä rankkaa.

Yhteistyössä