onko muita jotka haaveilevat vielä ainakin yhdestä lapsesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mä"

Vieras
kuinka monta lasta teillä on? minkä ikäisiä teidän lapset on? Meillä on kolme lasta 4v, 2v. ja 1v. ja yksi lapsi olisi vielä haaveissa. Minun on tarkoitus nyt syksyllä jatkaa oma koulu loppuun kun minulla ei ole ammatillsta tutkintoa, sitten kun valmistun niin voisi olla vielä yhden lapsen aika..

Täällä 2,5v ja 7kk ja haaveissa olisi vielä 1-2. Mutta nyt olisi tarkoitus mennä töihin pidemmäksi aikaa ennen toista paria. :) (tosin mulla on tällä hetkellä kovin tunne että olisin raskaana ja jotain vuotoa tuli kp 21 paikkeella..)

Aina välillä toivoo että sen yhden saisi vielä. Lapsia on 6. Tänä vuonna vanhin 15v ja nuorin 5v. Ilman ehkäisyä tuo 5v oltu että toiveet kyllä aika vähissä..

kyllähän mä haaveilen, poika täyttää 5v
mutta koska se ei nyt näytä onnistuvan niin mielialat vaihtelee "onneksi ei tullut toista, on enempi rahaa tuohon yhteen" siihen "miksi mä en saa toista vaikka niin kovasti haluan"

jotkut naiset haluaa aina "sen yhen vielä..". mun kohdalla tuntuu (onneksi) siltä ettei enää ikinä kun mieskin hoitanut asian niin ettei enää tuu. ikäni puolesta voisi vielä iskeä vauvakuume mutta minkä sille voi. :D

meillä 4v ja 2v ja haluaisin vielä sen tytön... mutta järki sanoo että ei enää. ikää alkaa olla ja kaksi raskausmasennusta läpi käyneenä en tiedä olisiko siinä mitään järkeä enää... mutta haaveilla aina saa mekkojen hypistellen:D

Todellakin haaveilen vielä ainakin yhdestä!
meidän perheessä on 8v, 7v, 6v ja 2v lapset. Viime vuosi tosin osoitti sen että vaikka olin kahdesti raskaana niin en elävää vauvaa syliini saanut. Vielä jaksan kuitenkin toivoa. Kuusi lasta yhteensä ois sopiva määrä.

Haaveilen ainakin yhdestä, ehkä kahdestakin lapsesta. Ennestään meillä on kaksi lasta, jotka täyttävät kesällä 5 ja 4. Vauvakuume on ollut jo pari vuotta, mutta olen sinnitellyt sen kanssa, koska olen halunnut nyt olla töissä pidemmän ajan, ja antaa noiden kahden kasvaa vähän isommiksi:) Tosin olen jo muutamaan kertaan ajatellut poistattaa kierukan, mutta jänistänyt sitten viime tipassa. Pelkään, etten vielä jaksaisi, ja tuntuu, ettei mieskään ihan täysillä ole vauvahaaveissa mukana, vaikkei mitään eitä olekaan sanonut.Toivottavasti joskus vielä saamme perheeseen lapsen, mutta jollei niin käy, niin olen ihan tyytyväinen näinkin, ehkä sitten otamme koiran:D

No tuota kyllähän mä haaveilen edelleen lapsesta.
Mun lapset on tällä hetkellä 20v, 17v, 15v, 9v ja 8v ( ja muille paitsi esikoiselle tulee vuosia lisää tänä vuonna )

Mutta mä joudun vaan kärvistelemään tämän haluni kanssa, aikanaan tullut tehtyä sellainen ratkaisu tuon ehkäisyn kanssa, jota kadun kadun...

Yhteistyössä