Onko muita, jotka noin vk oviksen jälkeen ovat tunteneet olevansa raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 5. toiveissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
5

5. toiveissa

Vieras
Eli siinäpä se kysymys.

Olemme siis puolisen vuotta yrittäneet viidettä vauvaa ja nyt noin viikko oviksen jälkeen kohdussa nipistelee menkkamaiseen tyyliin, rintoja aristaa hiukan jne. että uskoisin kohdussani tapahtuvat jotain kenties alkion kiinnittymistä...

Onko muita useiden lasten äitejä, jotka olisivat herkistyneet kohdun tuntemuksille jo niin että tuntisivat koska on tärpännyt?

Mun tarvii sanoa,että tunsin jo ekasta raskaudesta,että odotin:) Vauvaa oli yritetty useita vuosia ja sitten vaan, ennen kun kuukautisten piti alkaa mä olin varma, ettei niitä tule, eikä tullut. Tärppi tuntui siis heti 2vk kuluttua.

Mulla on ollut jo vuosi raskauden oireet oviksen jälkeen eli rinnat on arat ja turvonneet hyvä jos liiveissä pysyy, menkkamsaista jomotusta alavatsassa.
Vaikka en ole ollut raskaana.

Minä ootan viidettä ja oon tuntenut n. 1vko oviksen jälkeen että raskaana ollaan kahdessa viimisessä raskaudessa. Oireena vihlova kipu alamahassa kun tekee äkkiliikkeitä esim. ylösnoustessa ja rinnat arat.

No mulla on eka raskaus kyseessä ja silti tunsin selvästi oireet jo viikko oviksen jälkeen. Tiesin tarkalleen koska ovis oli ja vain yhden kerran oltiin sängyssä näinä viikkoina. Tasan viikon jälkeen, täysin itseni vastaisesti nukahdin ratikkaa työmatkalla, työpaikan kokoukseen, kotimatkalla takaisin ja heti kotona sohvalle. Väsymys oli hyvin voimakasta uupumusta enkä pystynyt taistelemaan sitä vastaan.. En ollut nukkunut huonosti, en kipeä enkä stressaantunut. Tätä järjetöntä uupumusta sitten jatkui seuraavana päivänä ja seuraavana.. seuraavat kolme kuukautta, kunnes vihdoin helpotti..

Rintoja alkoi särkeä seuraavana päivänä, sekin hyvin poikkeuksellista. Tiesin olevani raskaana. Kukaan muu ei uskonut, kunnes jo seuraavalla viikolla testi näytti plussaa.

Sairaalassa sanoivat mulla olevan harvinaisen paljon hormonia veressä vaikka odotan vain yhtä lasta..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mulla on eka raskaus kyseessä ja silti tunsin selvästi oireet jo viikko oviksen jälkeen. Tiesin tarkalleen koska ovis oli ja vain yhden kerran oltiin sängyssä näinä viikkoina. Tasan viikon jälkeen, täysin itseni vastaisesti nukahdin ratikkaa työmatkalla, työpaikan kokoukseen, kotimatkalla takaisin ja heti kotona sohvalle. Väsymys oli hyvin voimakasta uupumusta enkä pystynyt taistelemaan sitä vastaan.. En ollut nukkunut huonosti, en kipeä enkä stressaantunut. Tätä järjetöntä uupumusta sitten jatkui seuraavana päivänä ja seuraavana.. seuraavat kolme kuukautta, kunnes vihdoin helpotti..

Rintoja alkoi särkeä seuraavana päivänä, sekin hyvin poikkeuksellista. Tiesin olevani raskaana. Kukaan muu ei uskonut, kunnes jo seuraavalla viikolla testi näytti plussaa.

Sairaalassa sanoivat mulla olevan harvinaisen paljon hormonia veressä vaikka odotan vain yhtä lasta..

Ohoh, no se on ollut sit ärhäkämpää laatua se vaavin alku :)

Piti viel lisätä, että mulla myös nyt kamala väsymys. Siis nukahdan suunnilleen istualleen ja yritän epätoivoisesti skipata pyöräreissun toiseen päivään... Jo aamusta, kun aamupalan jälkeen aloin ikkunoita pesemään, haukottelin kuin viimeistä päivää. Yöllä olen nukkunut aivan normaalisti, mitä nyt kerran heräsin kun 2v jätkä kömpi viereen :D

Yhteistyössä